۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۵۰
در سومین جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل خوزستان مطرح شد:
در سومین جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل سال 93 برنامه های پیشنهادی از سوی کارگروه های 12 گانه شورای پدافند غیر عامل استان خوزستان، بررسی و ارزیابی شد.

در سومین جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل سال 93 برنامه های پیشنهادی از سوی کارگروه های 12 گانه شورای پدافند غیر عامل استان خوزستان، بررسی و ارزیابی شد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان ضمن بررسی پیشنهادات در خصوص نحوه ی برگزاری نمایشگاه هفته پدافند غیر عامل و درخواست از دستگاه ها و کارگروه ها برای شرکت پر بار در نمایشگاه گفت: محتوا و کیفیت مطالب قابل ارائه در نمایشگاه از کمیت آن مهمتر است و مسئولین کارگروه ها می بایست بر کیفیت محتوای ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی در نمایشگاه نظارت کنند.

وی تأکید: به منظور ارتقاء کیفیت نمایشگاه در صورت لزوم از ورود دستگاه های با محتوای ضعیف جلوگیری به عمل خواهد آمد.

حری همچنین خواستار معرفی پروژهای مرتبط با پدافند غیر عامل که آماده بهره برداری و یا کلنگ زنی در هفته پدافند غیر عامل از سوی دستگاه های اجرایی شد.

دبیر شورای پدافند غیر عامل استان همچنین خواستار هماهنگی کارگروه های زیر مجموعه قرارگاه زیستی استان در خصوص برگزاری رزمایش مشترک در این حوزه شد و اعلام کرد: با هماهنگی های به عمل آمده سمینار و کارگاه های آموزشی با موضوعیت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان (پدافند غیر عامل) نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

وی پایان هفته جاری را آخرین مهلت برای ارائه برنامه های پیشنهادی کارگروه ها اعلام کرد و افزود: کارگروه ها و دستگاه های اجرایی از هفته آینده می بایست وارد فاز اجرایی و اقدامات عملیاتی جهت برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل شوند.

سزاری، رئیس کارگروه ارتباطات و فن آوری اطلاعات شورای پدافند غیر عامل استان نیز با ارائه پیشنهاداتی در خصوص نحوه برگزاری سمینارهای هفته پدافند غیر عامل گفت: برای هفته پدافند غیر عامل امسال برنامه های ویژه ای از قبیل برگزاری رزمایش سایبری و سمینار در نظر گرفته شده است.

در ادامه خورشید، معاون اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان در خصوص برپایی غرفه های نمایشگاه به صورت متحد الشکل و همچنین ایجاد هماهنگی و یکسان سازی در تبلیغات، برای جلوگیری از پراکندگی پیشنهاداتی ارائه کرد.

همچنین قنبری، دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل گفت: در برگزاری رزمایش ها تا جایی که امکان دارد دستگاه ها با توجه به مأموریت شان در زمان وقوع تهدیدهای محتمل وارد شوند و بر اساس شرح وظایف دستگاه عمل کنند.

در ابتدای این جلسه نیز نمایندگاه کارگروه های جهاد کشاورزی، بهداشت، سلامت و بیولوژیک، آموزش و پورش و همچنین دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه و در خصوص نحوه اطلاع رسانی و برگزاری برنامه ها و نمایشگاه پیشنهاداتی ارائه نمودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر