۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۹۸
پانزدهمین جلسه کار گروه پدافند غیرعامل سازمان با حضور دکتر فاطمه اسکندری نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در محل سازمان برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، در این نشست مسعودی راد دبیر کار گروه، ضمن ارایه تعریف جامعی از فرهنگ به عنوان هرآنچه که در جامعه کسب می کنیم، می آموزیم و می توانیم انتقال دهیم، گفت: در شرایط موجود فرهنگ سازی مبحث پدافند غیرعامل به عنوان یک اولویت مهم مطرح است.

وی این کار را نیازمند بکار گیری ظرفیت ها و توانمندی های فکری، انسانی، سخت افزاری و سازمان دهی شده در میان مردم دانست که موجب ایجاد قدرت و توانمندی های جدید برای مواجهه با شرایط تهدید خواهدشد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن ابراز خشنودی از حساسیت و جدیت سازمان نظام مهندسی در خصوص موضوع پر اهمیت پدافند غیرعامل، خاطر نشان کرد: تمامی پتانسیل فرهنگی شورای شهر کرج در اختیار این کارگروه خواهد بود.

فاطمه اسکندری در ادامه تاکید کرد: شورا از رسانه های همراه با شورا درخواست خواهد کرد تا با پوشش اخبار و اطلاعات پدافند غیر عامل یار و همراه این کار گروه در فرهنگ سازی باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر