۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۸۹
مدیرکل جهاد کشاورزی قم خواستار شد
مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم اختصاص پست پدافند غیرعامل در دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در راستای انجام اقدامات موثر را خواستار شد.
محمدرضا طلایی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم که امشب در تالار امام رضا(ع) قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری 14 جلسه و تصویب 22 مصوبه در کارگروه تخصصی جهاد کشاورزی این استان بیان کرد: شش طرح این کارگروه در ستاد کارگروه‌های استان قم و یک طرح در ستاد پدافند غیرعامل کشور به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: دو رزمایش با هدف پیشگیری از بیماری‌های مختلف به همت این سازمان در استان قم برگزار شده است و بسیاری از مقالات کارشناسان در زمینه پدافند به مرحله چاپ رسیده که این مقالات در جشنواره پدافند کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم فعالیت‌های پدافند غیرعامل دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی را گسترده دانست و گفت: برای انجام این اقدامات به بهترین صورت، باید در هر نهاد پستی برای پدافند غیرعامل ایجاد شود و یا عنوان مدیر میانی یا معاونتی در هر دستگاه به این موضوع اختصاص داده شود.

وی در پایان از برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل برای کارمندان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد و گفت: انجام آموزش و آشنایی افراد با تهدیدهای مختلف می‌تواند در کاهش آسیب‌های مالی و جانی وقایع ناگوار موثر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر