۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۰۴
با حضور سردار سرتيپ جلالي
یادواره شهیدان کلهری همزمان با هفته دفاع مقدس به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و با حضور سردار سرتيپ جلالي رئيس سازمان پدافند غير عامل کشور برگزار شد.
در این یادواره که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه قم، دلبری شهردار قم، مادر شهیدان زین‌الدین و کلهری و جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهر قم حضور داشتند.

در ابتدا محمد دلبری شهردار قم طی سخنانی اظهار کرد: مردم ایران به ویژه قم همواره پیرو ولایت بوده‌اند و گوش‌ به فرمان رهبری هستند تا مأموریت‌های محوله را انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به دیگر نقاط جهان هم صادر شده است گفت: مظلومان و مستضعفان جهان که بیداری اسلامی را رقم زده‌اند و مقاومت در مقابل دشمنان دین را در دستور کار قرار داده‌اند اعلام می‌کنند که الگوی ما شهدا و ایثارگران ایرانی هستند.

پس از آن سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور سخنرانی کرد و با بیان اینکه شروع تهاجم دشمنان، آغاز دفاع قدرتمندانه ملت ایران را در پی داشته است گفت: در این زمینه باید به گذشته هم نگاهی بیفکنیم و ببینیم ایران در مقابل نبردهای پیش از آن چه رویکرد و عکس‌العملی داشته است؛ دفاع مقدس از آن نظر مهم است که در 400 سال گذشته، هر جنگی علیه ایران صورت گرفته بخشی از خاک میهن را در اختیار دشمنان قرار داده است ولی در دفاع مقدس، این قضیه صدق نمی‌کند.

وی با بیان اینکه نسلی برای اداره کشور در طول دوران دفاع مقدس تربیت شد گفت: ایمان به رهبری و ولایت فقیه که مبتنی بر انجام وظیفه و تکلیف بود سبب شد ملت ایران در مقابل همه جهانیان بیاستند؛ این فرهنگ در کشور نهادینه شد که در صورت ایمان به خداوند و باور به فرامین رهبری می‌تواند ما را به پیروزی برساند.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان کلهری تجلیل به عمل آمد و یاد و خاطره این شهیدان گرامی داشته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر