۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۵۸
فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور:
فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور گفت: نیروهای مسلح با فرماندهی مقام معظم رهبری آمادگی هرگونه پاسخ به تهدیدات دشمنان را در سطح منطقه دارند.
امیر منوچهر کاظمی صبح امروز در مراسم رژه با شکوه نیروهای مسلح استان کرمانشاه به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس مهمترین رویداد در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: همت والای رزمندگان اسلام در آن دوران، رهبری حکیمانه امام خمینی‌(ره) و حضور گسترده مردم در تمام صحنه‌ها موجب شکست دشمن در به تصرف درآوردن خاک کشور شد.

به گفته فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور، دشمنان ایران اسلامی در ابتدای انقلاب شاهد تغییر ساختار ارتش کشور و ایجاد نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و چشم طمع خود را به خاک مقدس ایران دوخته بودند.

کاظمی با بیان اینکه نیروهای مسلح با همکاری یکدیگر به مبارزه با دشمن بعثی پرداختند، افزود: عناصر ضد انقلاب نیز با ذکاوت نیروهای مسلح را شناسایی و از بین می‌بردند.

این مسئول خاطر نشان کرد: تجهیزات به روز و قوی کنونی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح عامل بازدارندگی دشمن بر هرگونه تهدیدی علیه نظام است.

وی با بیان اینکه بیش از دو دهه از دوران هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد، گفت: رهبری فرمانده کل قوا و پشتیبانی ملت از نظام و رهبری دست دشمنان را از هرگونه تصرف گوشه‌ای از خاک ایران اسلامی کوتاه کرده است.

فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور ادامه داد: نیروهای مسلح با فرماندهی مقام معظم رهبری آمادگی هرگونه پاسخ به تهدیدات دشمنان را در سطح منطقه دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر