۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۹۵۱۳
فرمانده انتظامی ایلام مطرح کرد
فرمانده انتظامی ایلام از برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه پدافند غیر عامل در نیروی انتظامی این استان خبر داد.
سردار علی دولتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی موضوع مبارزه با سرقت در ایلام را پیگیری کرده و این مهم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه اقدامات همکاران خود و مشکلات جامعه را رصد کرده و به موقع برای رفع این مشکلات نسخه‌پیچی خواهد شد،افزود: اقدامات بازدارنده یکی از برنامه‌های اصلی و اساسی نیروی انتظامی بوده که در این راستا تلاش‌هایی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: برپایی میزگردهای علمی و تخصصی در نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط برای پیشگیری از وقوع جرم مورد توجه است.

دولتی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه پدافند غیر عامل از دیگر سیاست‌های این نیرو در استان ایلام است،گفت: در حال حاضر برای همه کلانتری‌های استان ایلام کار تهیه «برآورد اجتماعی» سطح اول جرائم در استان صورت گرفته است و اکنون برای تمام حوزه استحفاظی استان نیز این مهم مورد عنایت شده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان ایلام به خوبی می‌داند که در کدام حوزه با چه مشکلاتی مواجه بوده و در این راستا اقدامات لازم را انجام می دهد.

این فرمانده انتظامی گفت: تهیه برآورد سطح 2 نیز برای مقابله با مزاحمت‌های خیابانی، قاچاق مواد مخدر، حاشیه‌نشینی و سلاح و مهمات غیر مجاز و ... نیز در دستور کار ناجا در استان ایلام است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر