۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۹۴
سردار جلالی خطاب به دانش آموزان:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل دشمن شناسی را مهم ارزیابی کرد و افزود: شما دانش آموزانباید خود را برای هر گونه مقابله با دشمن آماده کنید و ما در پدافند غیرعامل این آمادگی را داریم تا هر گونه مقابله با دشمن را به شما آموزش دهیم.

به گزارش پایداری ملی  صبح امروز دوشنبه و در سومین روز این هفته که به نام آمادگی مقاومت همه جانبه و پدافند غیرعامل نام گذاری شده ،صبحگاه مشترک یگان های نمونه دانش آموزی بسیج و با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل، جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ و برخی از مسئولان و معاونان وزارت آموزش و پرورش در دبیرستان شهید مطهری منطقه 13 برگزار شد.
 
سردار جلالی ضمن به فال نیک گرفتن هفته پدافند غیرعامل با هفته بسیج دانش آموزی و دهه ولایت و همچنین تشکر از انجام خوب مانور گفت:انجام خوب  این مانور نشان داد، دانش آموزان از آمادگی بسیار بالا و آموزش مناسبی برخوردار بوده اند..
 
وی اشاره به تهدیدات دشمن علیه کشورمان اظهار داشت: امروز در سراسر دنیا با تهدید علیه کشورمان مواجه هستیم و این نشان دهنده این است که کشور ما کشور مهمی است و وجود این تهدیدات نشان دهنده قدرت ماست. باید از مفاهیم دینی، عاشورایی و انقلابی خود که باعث قدرت ما شده است، استفاده کنیم و تداوم انقلاب را بیمه کنیم.
 
 رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت:سن دانش آموزی  بهترین دوره و سن آموزش و کسب آمادگی در برابر تهدیدات است باید از این موقعیت استفاده کرد و با کمک آموزش و پرورش و بسیج ، بحث آموزش را پیگیری کنیم تا در مواقع مورد نیاز در برابر هرگونه تهدید با منشا طبیعی یا غیر طبیعی آمادگی لازم را داشته باشیم
 
 جلالی افزود: شما دانش آموزان باید خود را برای هر گونه مقابله با دشمن آماده کنید و ما در پدافند غیرعامل این آمادگی را داریم تا هر گونه مقابله با دشمن را به شما آموزش دهیم.
 
رئیس سازمان پدافند غیرعامل دشمن شناسی را مهم ارزیابی کرد و افزود: شناختن دشمن بسیار لازم و ضروری است از این رو شما دانش آموزان باید به خوبی استراتژی های دشمن را بشناسید تا بتوانید به موقع در مقابل هر گونه حادثه ای بایستید.
 
همچنین سردار پاسدار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله در این صبحگاه مشترک با اشاره به نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزود: امروز ملت های آزادیخواه گفتمان انقلاب اسلامی و رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس را دنبال می کنند و این موضوع نشان می دهد که کشور ما از چه جایگاه والایی در منطقه برخوردار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت ملی به بسیج گره خورده است، خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: عزیزان من از این فرصتی که در اختیار شما گذاشته شده است استفاده کنید تا بتوانید به نحو مطلوب در خدمت آبادانی و پیشرفت کشور قرار بگیرید.
 در این مراسم دانش آموزان بسیجی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شرکت کرده بودند.
 همچنین در حاشیه صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی با حضور سردار غلامرضا جلالی کتاب پدافند غیرعامل که نخستین بار در مدارس کشور توزیع خواهد شد رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
fflgvvni
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱
0
0