۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۹۷۹
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در نشست مربیان درس آمادگی دفاعی استان مازندران
آموزش و پرورش مازندران، با همکاری بسیج دانش آموزی در شهرستان بابل نشست سرمربیان آمادگی دفاعی استان با حضور معاون آموزش متوسطه و غلامی رئیس دانشگاه علمی– کاربردی هلال احمر استان برگزار گردید. در این جلسه، اسفندیار نظری، معاون آموزش متوسطه استان، با اشاره به سخنان معظم رهبری در باره دفاع، به تشریح اهمیت این موضوع پرداخت. نظری اظهار داشت: مشکلات و تهدیدات دشمنان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی با غیرت و دلیری جوانان ما رفع شد و این ویژگی های ارزنده با هنرمندی به نسل های آینده انتقال یافت.

توجه به پدافند غیر عامل، یکی از موضوعات مهم در درس آمادگی دفاعی به شمار می آید

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، با همکاری بسیج دانش آموزی در شهرستان بابل نشست سرمربیان آمادگی دفاعی استان با حضور معاون آموزش متوسطه و غلامی رئیس دانشگاه علمی– کاربردی هلال احمر استان برگزار گردید.

در این جلسه، اسفندیار نظری، معاون آموزش متوسطه استان، با اشاره به سخنان معظم رهبری در باره دفاع، به تشریح اهمیت این موضوع پرداخت.

 نظری اظهار داشت: مشکلات و تهدیدات دشمنان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی با غیرت و دلیری جوانان ما رفع شد و این ویژگی های ارزنده با هنرمندی به نسل های آینده انتقال یافت.

 معاون آموزش متوسطه افزود: امروز توجه به پدافند غیر عامل، یکی از موضوعات مهم در درس آمادگی دفاعی به شمار می آید و تلاش برای آشنایی و بالا بردن مهارت دانش آموزان در خصوص مقابله با زلزله، سیل، آتش سوزی و ... و یاد دادن مهارت های زندگی در مدرسه جهت ورود به اجتماع از ضروریات آموزش و پرورش محسوب می شود.

 نظری گفت: شعار درس آمادگی دفاعی صلح طلبی است و از آموختن این درس، باید به هویت ملی و دینی خود بیشتر مباهات نمایند.

 وی افزود: مربیان درس آمادگی دفاعی بایستی برای بالندگی دانش آموزان، همراه با آموختن شیوه های سنتی، آنها را با تکنولوژی روز در درس آمادگی آشنا کنند.

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران مشارکت سایر نهادها را در ارتقای آمادگی دفاعی مهم دانست و تاکید کرد: در تدریس مطلوب آمادگی دفاعی به یاری دستگاه ها و سازمان های دیگر بسیار نیازمندیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر