۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۸۳۴۹
همایش ملی پدافند غیرعامل و علوم انسانی با حضور اساتید و صاحبنظران کشور در دانشگاه کاشان در حال برگزاری است.
رئیس دانشگاه کاشان صبح امروز در این همایش با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه پدافند غیر عامل، شناسایی و طرح اولویت‌های تحقیقاتی و پژوهشی پدافند غیر عامل در حوزه علوم انسانی و اجتماعی و  نگاه کارشناسی، علمی و عملیاتی به پدافند غیر عامل و تبادل اطلاعات میان کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران را از مهم‌ترین اهداف این همایش ذکر کرد.

زراعت افزود: با تصویب هیئت داوران این همایش، 155 چکیده مقاله و 121 مقاله نیز برای چاپ و ارائه به صورت سخنرانی و پوستر در همایش پذیرفته شد.

وی ایجاد باور در جامعه در زمینه تأثیر پدافند غیر عامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: شناسایی اهمیت پدافند غیرعامل در بدنه مدیریتی کشور به طور عام و مدیریتی دانشگاه به طور خاص و شناسایی ضرورت پدافند غیر عامل در ساختار علمی و پژوهشی سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی از دیگر محورهای مورد توجه در همایش ملی پدافند غیر عامل و علوم انسانی دانشگاه کاشان است.

زراعت گفت: طرح بررسی ضرورت‌های پدافند غیر عامل دستگاه‌های اجرایی و آموزشی کشور از دیگر مباحث مورد گفت‌و‌گو در این همایش یکروزه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، همایش ملی پدافند غیر عامل و علوم انسانی که با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان پدافند غیر عامل کشور در دانشگاه کاشان در حال برگزاری است و تا عصر امروز ادامه دارد.

پایداری ملی در علوم انسانی، پدافند غیر عامل و آسیب‌شناسی فکری حوادث، پدافند غیر عامل و نقش آن در برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای، کاربرد روانشناسی اجتماعی در ارتقای فرهنگ مصرف انرژی به عنوان دفاع غیر عامل در مقابله با تحریم‌ها و تهدیدها، واکاوی مفهوم مهندسی فرهنگی به مثابه مدیریت پدافند غیر عامل، تربیت اخلاقی جنگ نرم در برابر آسیب‌های اجتماعی و مطالعه جامعه‌شناختی فرهنگ کار به مثابه زیرساخت پدافند غیر عامل از جمله موضوعات سخنرانی‌‌های این همایش است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر