۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۸۱۷۰
ئیس پدافندغیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:
رئیس امورایمنی و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری گفت: سمینار توجیهی آشنایی با مفاهیم (ام اس) و (اچ اس ای) به مدت ۲ روز و با حضور ۲۰۰ نفر از کارشناسان ایمنی، در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
یوسف شاهرخی در روز پایانی این نشست تخصصی اظهار کرد: هدف از برگزاری این سمینار امکان خودارزیابی سازمان برای تطبیق با یک سیستم معتبر جهانی در زمینه ایمنی ،ایجاد بستر مناسب برای بهبود بهره وری و تعالی سازمانی و هدفمند کردن و یکپارچه کردن سامانه مدیریت بهداشت ،ایمنی و محیط زیست است.

وی افزود: استقرار این سامانه مدیریتی سبب بهبود وضعیت ایمنی محیطی در شرکت گاز استان و تعامل تمامی بخش های این شرکت در راستای خدمت سریع و بهینه به مردم چهارمحال وبختیاری است.

رئیس امور ایمنی و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این سمینار سعی دارد با به کارگیری سیستم مدیریتی نوین، ارزیابی موثر از ریسک پذیری و کاهش آن به منظور کنترل حوادث ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی و تلاش برای ایجاد محیط کار ایمن برای کارکنان و محیطی آرام برای مردم را تامین کند.

شاهرخی افزود: بخش دیگری از این نشست تخصصی اواخر اردیبهشت ماه امسال به صورت سمینار 4 روزه و با موضوع تشریح الزامات و استقرار ایمنی و پدافند غیر عامل در سازمان برگزار می‌شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر