۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۸۱۴۷
صارمی زاده:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر توجه جدی مدیران به جایگاه والای پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت: اقدامات پدافند غیر عامل مجموعه ای تخصصی و فرابخشی برای مقابله با تهدیدات مختلف دشمن است.
محمد صارمی زاده صبح یکشنبه در اولین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان در سالجاری با اشاره به جایگاه پدافند غیر عامل که به دلیل ارتباط با ستاد کل نیروهای مسلح و قوه مجریه از اهمیت بالایی برخوردار است از اعضای شورا و مدیران دستگاه های استان خواست با شناخت دقیق و عمیق تهدیدات در حوزه های کاری خود و به روز رسانی آن در راستای بی اثر کردن تهدیدات تلاش کنند.

وی گفت: دشمنان قسم خورده ما خود را ارباب دنیا می دانند و تحمل تفکر جدید ما که برگرفته از جهان بینی اسلامی است برای آنان سخت است و در این راستا باید همواره با هوشیاری کامل آمادگی لازم را داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین با بیان فرازی از سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران، بخش عمده عملیاتی کردن سامان دفاعی مورد نظر سندچشم انداز را در حوزه پدافند غیر عامل عنوان کرد.

صارمی زاده بر آمادگی دستگاه های مختلف برای اجرایی شدن اصول و اهداف پدافند غیر عامل در بخش های مختلف تاکید کرد و ادامه داد اقدامات پدافند غیر عامل مجموعه ای تخصصی و فرابخشی برای مقابله با تهدیدات مختلف دشمن است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

عباس پازوکی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان نیز در این نشست گزارشی از فعالیتها و اقدامات اداره کل پدافند غیر عامل استان را تشریح کرد و از بررسی 37 بند برنامه عملیاتی پدافند غیر عامل در سالجاری خبر داد و افزود: 12 کارگروه تخصصی با عضویت 170 مسئول و کارشناس در 70 دستگاه در بحث پدافند غیر عامل فعالیت دارند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر