۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۸۱۱۹
مدیرکل پدافند و دفاع غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
مومن نسب تاکید کرد برنامه ها و طرح های کارگروهها پیش از ورود به شورای پدافند غیرعامل باید آن قدرغنی و تبیین شده باشند که تمامی اعضای شورا کاملا اقناع شده آنها را بپذیرند.

مدیرکل پدافند و دفاع غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست معارفه روسای کارگروههای یازده گانه پدافند غیرعامل، گفت: انتظار داریم اعضای شورای پدافندغیرعامل و روسای کارگروه‌ها امسال در زمینه وظایف تخصصی و رسالت‌های موجود به صورت جهادی با عزم ملی به انجام کارهای تخصصی و تدوین طرح‌های خاص بپردازند.

«محمود مومن نسب» با تاکید به اهمیت وظایف کارگروههای یازده گانه شورای پدافند غیرعامل، تصریح کرد: وظایف این کارگروه‌ها به اندازه‌ای در پویایی و نتایج جلسات مهم است که موفقیت و عمده فعالیت و خروجی شورای پدافند غیرعامل به کارکرد و ارایه موضوعات توسط کارگروه‌ها خلاصه می‌شود.

وی گفت: از آنجایی که کارگروه‌ها رسالت بسیار مهم، سنگین و متنوعی در بخش‌های مختلف زیربنایی، حفاظتی، امنیتی، دفاعی، فرهنگی، سایبری، زیستی، اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و سلامت دارند باید کارگروه‌ها امسال با جدیت و توجه ویژه و ارایه برنامه‌ها و طرح‌های غنی و دقیق در راستای سند توسعه استان متناسب با اهداف پدافند غیرعامل گام بردارند.

مومن نسب تاکید کرد برنامه‌ها و طرح‌های کارگروه‌ها پیش از ورود به شورای پدافند غیرعامل باید آن قدرغنی و تبیین شده باشند که تمامی اعضای شورا کاملا اقناع شده آن‌ها را بپذیرند.

دراین جلسه احکام روسایی کارگروه‌های یازدگانه با امضای استاندار و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری تحویل مدیران ذیربط شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر