۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۸۰۸۶
جعفرزاده بیان کرد: مدیر آب و فاضلاب آران و بیدگل به عنوان رئیس کمیته تخصصی آب پدافند غیرعامل معرفی شده و در قالب برنامه‌های مختلف 13 سناریو برای تامین آب شهرستان در نظر گرفته که در قالب آن مشترکان پرمصرف شناسائی شده‌اند.

مهدی جعفرزاده اظهار کرد: میزان مصرف آب مشترکان خانگی در سال 1392 ، 5 میلیون متر مکعب و در سال قبل از آن 7.4 میلیون متر مکعب بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 1392 تنها یک درصد مشترکان جدید اضافه شده، افزود: به دلیل اجرای دیر هنگام هدفمندی یارانه‌ها در این سال، مصرف آب نسبت به سال قبل از آن دچار افزایش شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: مدیر آب و فاضلاب آران و بیدگل به عنوان رئیس کمیته تخصصی آب پدافند غیرعامل معرفی شده و در قالب برنامه‌های مختلف 13 سناریو برای تامین آب شهرستان در نظر گرفته که در قالب آن مشترکان پرمصرف شناسائی شده‌اند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از افزایش مصرف آب در مشترکان، ابتدا در قبوض آن ها اخطار کتبی درج شده و در مرحله بعد انشعاب آب قطع می‌شود.

جعفرزاده گفت: با توجه به اجرائی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها چنانچه مصرف مشترکان در اندازه اصولی باشد آب بها افزایش چندانی نمی‌یابد اما به دلیل پله کانی بودن این میزان چنانچه مصرف بیشتر شود، مشمول جریمه نیز شده و به این صورت میزان آب بها افزایش بیشتری می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد مشترکان آب در شهرستان آران و بیدگل در بخش خانگی هستند، بیان کرد: میزان مصرف بهینه در مشترکان خانگی به ازای هر مشترک در ماه 20 متر مکعب است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر