۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۷۵۸۵۳
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در مانور تمرینی آموزشی دورمیزی نشت گاز کلر در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ضمن تقدیر از برگزاری چنین مانورهایی تاکید کرد: دستگاه ها باید همیشه آماده شرایط اضطراری باشند.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از بسیج، سردار محمدعلی قمی در مانور تمرینی آموزشی دورمیزی نشت گاز کلر شرکت آب و فاضلاب استان زنجان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، مدیران کل بحران و پدافند غیرعامل استان و 9 دستگاه مرتبط با ماموریت های شرکت آبفا حضور داشتند با تبریک هفته پدافند غیرعامل و تاکید بر ضرورت تحقق این عنوان در تمامی دستگاه های کشور اظهار داشت: در نظام پدافند غیرعامل مهمترین هدف، استمرار انجام خدمات ضروری و پیشگیری از قطع خدمات به مردم است.

وی با ابراز رضایت از برگزاری موفقیت آمیز مانور مقابله با نشت گاز کلر در شرکت آبفا استان زنجان افزود: حمل و نقل و نگهداری از چنین تجهیزاتی باید با تمهیدات کامل و بصورت کاملاً مجهز انجام پذیرد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشورهدف از برگزاری مانورهای گوناگون در دستگاه های اجرایی و خدماتی را تمرین و آمادگی برای مقابله با شرایط بحرانی واقعی عنوان کرده و از سایر دستگاه های استان نیز خواست تا مانورهای مربوط به ماموریت های مخصوص خود را برگزار کنند.

این مسئول یادآورشد: حضور دستگاه های همکار و مرتبط در مانورها نیز از اهمیت ویژه های برخوردار است تا همگان نسبت به وظایف خود آگاه و برای رفع نواقص و کاستی ها اقدام کنند.

سردار قمی تاکید کرد: تمرین و آموزش در قالب برگزاری مانور یکی از بهترین روش های حفظ آمادگی و هوشیاری برای مقابله با شرایط اضطراری است که باید در تمام شئون نظام اداری و اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر