۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۵۶۹۵
در بخش عملیات بازبینی محتوا؛
تیک تاک صدها نفر از کارمندان خود در سراسر جهان را اخراج می کند که شامل کارمندان مقر این شرکت در مالزی نیز می شود.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، این درحالی است که شبکه اجتماعی چینی تمرکز خود را بیشتر روی استفاده از هوش مصنوعی برای بازبینی با هوش مصنوعی به کار می گیرد.

ابتدا به گفته ۲ منبع آگاه فاش شد حدود ۷۰۰ کارمند تیک تاک در مالزی اخراج شده اند اما اپ چینی بعدا شفاف سازی و اعلام کرد کمتر از ۵۰۰ کارمند در این کشور شغل خود را از دست داده اند.

این کارمندان که بیشتر آنها در بخش عملیات های بازبینی محتوای شرکت فعالیت می کردند، روز چهارشنبه از طریق ایمیل از اخراج خود با خبر شدند.

تیک تاک در واکنش به پرسش های خبرگزاری رویترز نیز اخراج کارمندان را تایید و اعلام کرد طبق یک برنامه وسیع تر برای ارتقای عملیات های بازبینی و پیش بینی ها، چند صد کارمند در سراسر جهان شغل خود را از دست می دهند.

اپ اشتراک گذاری ویدئوی چینی از ترکیب ردیابی خودکار و بازبین های انسانی برای بررسی محتوای پست شده در پلتفرمش استفاده می کند. بایت دنس بیش از ۱۱۰ هزار کارمند در بیش از ۲۰۰ شهر سراسر جهان دارد.

همچنین این شرکت قصد دارد ماه آینده نیروهای بیشتری را اخراج کند زیرا سعی دارد برخی از عملیات های منطقه ای خود را یکپارچه کند.

پیش بینی می شود تیک تاک در سال جاری میلادی ۲ میلیارد دلار در بخش های اعتماد و ایمنی سرمایه گذاری کند و همچنان بهره وری خود را ارتقا دهد زیرا هم اکنون ۸۰ درصد محتوای ناقض قوانین پلتفرم به وسیله فناوری های خودکار حذف می شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر