۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۵۶۷۶
معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی :
سرپرست معاونت امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: نوسازی تفکرات مدیریتی برای مقابله با تهدیدات نوین یک ضرورت است

به گزارش پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در راستای افزایش آمادگی و مقابله با تهدیدات جنگ غیر نظامی با حضور اعضای شورای پدافند غیرعامل و مدیران دستگاههای اجرایی استان تشکیل شد.

سرپرست معاونت امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت : هر کسی در مسئولیت خودش اگر به این سوال پاسخ دهد که چه کنیم تا در زمان بحران خدمات رسانی به مردم قطع نشود ، به نتیجه عملگرا و مردم پسند و در نهایت رضایت پروردگار رسیده ائیم .

مهراب داوری تاکیدکرد : تهدیدات امروز دشمن پیچیده و بیشتر برپایه‌ی جنگ های ترکیبی بنا شده است؛ بنابراین در پاسخ‌ها وآمادگی‌ها در برابرتهدیدات نوین نیازمند افزایش علم ودانش دفاع غیرعامل هستیم .

سرپرست معاونت امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت کشورمان درپاسخ به دیوانگی رژیم صهیونیستی گفت: دلیل اصلی موفقیت پاسداران این مرزوبوم درپاسخ موشکی وعده صادق۱و۲، پشتوانه و تلاش های چند سال های است که به خون شهدای امنیت گره خورده است.

داوری تاکیدکرد: بایدخودمان ومجموعه ودستگاههای تحت مدیرت استانداری را در اسرع وقت به بهترین شکل ممکن بروز رسانی کنیم.

سرپرست معاونت امنیتی استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد : هرمدیری برای مجموعه خودش باید یک پیوست مناسب برای مواقع بحران آماده کند، تا خدمات رسانی به مردم دچار مشکل نشود .

سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا نیز گفت: اهمیت موضوع ایجاد می‌کند، برای آمادگی در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی، دستورالعمل های ابلاغی توسط سازمان ها و نهاد ها با احصاء نقاط آسیب و قوت برای مقابله با تهدیدات احتمالی رعایت و اجرایی شوند.

وی افزود: برای مقابله با حوادث احتمالی ضروری است سازمان ها یک پیوست برای خود تهیه کرده و مورد بازنگری قرار دهند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صیونیستی گفت: وعده صادق ۱ و ۲ یک وظیفه دینی و انقلابی برای ما بود.

سردارعباس قلیزاده با تاکید براینکه دشمن از روز اول به دنبال مقابله با انقلاب است، گفت : دشمنی که دارای تجهیزات پیشرفته روز است، امروزدربرابرتجهیزات نیروهای مسلح ایران منفعل شدند.

وی ادامه داد : علیرغم تجهیزات میلیارد دلاری، نتوانستنددربرابرموشکهای نیروهای مسلح ما مقابله نمایند.

فرمانده سپاه عاشورا ازبرخی کاستی ها انتقاد کرد و گفت : پدافندغیرعامل آنطورکه باید درسازمان ونهادها اجرایی و پیاده سازی نشده است .

درادامه جلسه محمد بیگ، مدیرکل پدافند غیرعامل استان به تشریح دستورالعمل های پدافند غیرعامل و اهمیت توجه به اجرای الزامات در ارتقای امنیت و پایداری خدمات به مردم پرداخت و از تشکیل تیم های عملیاتی بازرسی از کلیه زیرساختهای استان خبرداد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر