۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۷۵۶۶۹
پیام تبریک سردار جلالی به سردار حاجی زاده
سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی، اعطای نشان فتح به سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه توسط فرمانده معظم کل قوا در پی عملیات درخشان «وعده صادق» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی در پیام تبریک سردار جلالی به سردار حاجی زاده آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرافراز امیرعلی حاجی زاده، هم‌رزم گران‌قدر و پرتلاش سرداران پرافتخار دفاع مقدس

نشان فتح که به دست مبارک فرمانده معظم کل قوا به‌حق بر لباس نظامی پرافتخار شما آراسته شد، نشان از آن دارد که جنابعالی با تلاش بی‌وقفه و اراده‌ای استوار، روحیه حماسی و مقاومت دوران دفاع مقدس را در این زمانه زنده کردید. عملیات مقتدرانه "وعده صادق ۲"، تجلی اراده قاطع و شکست‌ناپذیر ملت ایران در مسیر بازدارندگی و دفاع مشروع از عزت و اقتدار کشور عزیزمان بود.

امروز، با توکل به خداوند و به همت مردان دلیری، چون شما که فرزند مکتب روح الله هستید، موشک‌های بومی ایران به نماد پاسداری از امنیت این مرز و بوم و حمایت از مظلومین جهان تبدیل شده است. از برکت این قدرت بازدارنده، لبخند آرامش بر لبان کودکان بی‌دفاع غزه و لبنان نیز جاری شده و ملت‌های مظلوم، امیدشان را به یاری خداوند و اراده شما سربازان اسلام پیوند داده‌اند.

از طرف خود و همکارانم در سازمان پدافند غیرعامل کشور، این موفقیت درخشان را به شما و ملت بزرگ ایران تبریک عرض نموده و ایمان داریم که با توکل به خداوند متعال و همراهی شما دلیرمردان، مسیر عزت، امنیت و سرافرازی ایران اسلامی تداوم خواهد یافت و نصرت الهی نصیب جبهه حق خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر