۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۷۵۶۵۰
سردار جلالی:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت عملیات غرور آفرین وعده صادق 2 با بیان اینکه بازدارندگی ایران ریشه در اراده و توان بومی دارد، اظهار داشت: ایران نشان داد رژیم صهیونیستی همان خانه عنکبوت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، در پیام سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است؛

جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حق مشروع خود، با عزمی راسخ و نقشه‌ای دقیق، ضربه‌ای کوبنده و حساب‌شده به تاسیسات نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی وارد کرد. این عملیات شجاعانه، بیش از هر چیز نماد اراده‌ای آهنین و خلل‌ناپذیر در پاسداری از تمامیت ارضی و منافع ملی ایران اسلامی بود.

جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داد که اسرائیل، همان‌طور که سیدالشهدای جبهه مقاومت سید حسن نصرالله فرموده، چیزی جز خانه‌ای سست و شکننده از تار‌های عنکبوت نیست و آسیب‌پذیری آن در برابر قدرت ایران اسلامی به وضوح آشکار است.

این اقدام غرورآفرین که حاصل زحمات متخصصان جوان ایرانی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، پیام روشن و بی‌پرده‌ای برای دشمنان ایران داشت؛ قدرت تسلیحاتی و نظامی جمهوری اسلامی، که بر مبنای منطق دفاعی بنا شده، همان شمشیر بران عدالت است که هر متجاوزی را به سزای اعمالش خواهد رساند. آمریکا و هم‌پیمانانش باید بدانند که ایران، این سرزمین غیرت و حماسه، در هیچ میدانی از حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و در برابر هر گونه تهدیدی ایستاده است.

رژیم صهیونیستی اگر از این واقعه درس عبرت نگیرد و بار دیگر بازی‌های دیوانه‌وار نتانیاهو را ادامه دهد، قطعاً با پاسخی بسیار سهمگین‌تر و کوبنده‌تر مواجه خواهد شد.

قدرت آفندی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران، ریشه در اراده‌های استوار و توانمندی‌های بومی دارد؛ این راز مقدس بازدارندگی ملت ایران است که هیچ سلاحی در جهان یارای مقابله با آن را ندارد. البته ما هیچ گاه تهدید را دست کم نگرفته و در آمادگی کامل قرار داریم.

در پایان این پیروزی غرورآفرین را به فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های شهدا تبریک عرض می‌کنم.

ایران نشان داد رژیم صهیونیستی همان خانه عنکبوت است/ بازدارندگی ایران ریشه در اراده و توان بومی دارد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر