۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۷۵۵۷۰
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تشدید بارش‌‎‌ها در شمال کشور خبر داد و گفت: در پی بارش‌ها احتمال خسارت به محصولات کشاورزی ۱۲ استان دور از انتظار نیست.

به گزارش پایداری ملی به نقل ازمهر، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از امروز (سه‌شنبه، ۲۷ شهریور) مقداری دمای هوای افزایش می‌یابد، گفت: امروز در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (چهارشنبه، ۲۸ شهریور) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز و روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در ادامه تاکید کرد: روز جمعه (۲۹ شهریور) در شمال غرب و گیلان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد. شنبه هفته آینده استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی؛ امروز در نوار شرقی، برخی مناطق غرب، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، روزهای جمعه و شنبه (۳۱ شهریور) در غرب و برخی مناطق شمال غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۱۹ و ۲۹ و فردا (۲۸ شهریور) قسمتی ابری تا نیمه ابری، اواسط روز بارش خفیف باران، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر