۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۵۴۵۸
امیر صباحی فرد مطرح کرد؛
فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: در مناسبت‌هایی چون ایام اربعین پدافند هوایی ارتش اقدامات ویژه‌ای برای رصد و تامین امنیت آسمان کشور انجام می‌دهد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به وظیفه ذاتی این نیرو در رصد مداوم آسمان کشور و تأمین امنیت مرزهای هوایی گفت: در همه مناسبت‌ها و مراسم ملی و مذهبی به ویژه ایام اربعین حسینی (ع)، طرح‌های عملیاتی ویژه‌ای برای ایجاد امنیت هوایی پیش بینی و اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: پدافند هوایی برای حفظ امنیت آسمان کشور و کنترل و برقراری امنیت ترددهای هوایی و به خصوص در مناطقی که اجتماعات در آن برگزار می‌شود، از امکانات و تجهیزات نوین و کاملاً بومی بهره برداری می‌کند.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه ما همچون سال‌های گذشته، در بخش‌های مختلفی از جمله بهداشت و درمان و امداد به زائران عزیز خدمت‌رسانی کردیم، گفت: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یک رسالت و وظیفه دینی و فرهنگی است و در این ایام، پدافند هوایی ارتش تمهیدات ویژه‌ای برای رصد و تأمین امنیت آسمان کشور به‌کار می‌گیرد تا این مراسم معنوی در آرامش و امنیت کامل برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر