۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۵۲۳۱
جمعی از متخصصین دانشگاه صنعتی شریف در قالب یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و بومی‌سازی انواع ردیاب شدند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، شرکت هوش افزار کیا مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، فروردین ۱۴۰۰ با هدف ارائه راهکار‌های زندگی هوشمند از طریق توسعه تجهیزات و افزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء بنیان نهاده شد. مهم‌ترین رویکرد این شرکت ساخت محصولاتی است که توان داخلی برای تولید آن‌ها وجود دارد و حمل و نقل هوشمند و امن به عنوان اصلی‌ترین ماموریت این شرکت تعریف شده است.

عباس عبداللهی، مدیرعامل شرکت هوش افزار کیا در خصوص محصولات این شرکت گفت: چهار مدل سخت افزار پایشی ناوگان در شرکت طراحی شده که اصطلاحا به آن ردیاب می‌گویند. ردیاب برای دوچرخه برقی و اسکوتر تا ردیاب شخصی که به لحاظ قیمتی پایین‌تر از نمونه خارجی است در این شرکت طراحی می‌شود.

وی گفت: ردیاب و دزدگیر تلفیقی و ردیاب پیشرفته دیگری تولید کردیم که علاوه بر دیتای موقعیت، دیتای‌ای سی یو و شتاب خودرو و سنسور‌های جانبی را دارد.

عبداللهی ادامه داد: یک اپلیکیشن و سامانه تحت وب هم به کاربران ارائه می‌کنیم که می‌توانند انواع و اقسام تحلیل‌ها و آمارها، گزارش‌های پیمایشی و پایشی را برای ناوگان تحت مدیریت شان داشته باشند.

وی در خصوص قابل رقابت بودن این محصولات با نمونه‌های خارجی گفت:، چون سخت افزار را خودمان تولید کردیم می‌توانیم وابسته به نیاز مشتری سفارش‌سازی کنیم، اینکه چه اطلاعاتی بخواهند یا چه سنسور‌هایی به سیستم‌شان اضافه شود می‌توانیم انجام دهیم. همچنین نسبت به نمونه خارجی سعی کردیم قیمت رقابتی داشته باشیم. علاوه بر آن متناسب با نیاز مشتری می‌توانیم ردیاب‌هایمان را تولید و توسعه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر