۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۵۲۲۶
فرمانده انتظامی ری:
فرمانده انتظامی ری گفت: دو مامور قلابی در جنوب تهران دستگیر شدند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: مرداد ماه امسال در پی وقوع سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده ری توسط دو مرد با یک دستگاه خودرو رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی تیم عملیات کلانتری نشان می‌داد، دو سارق حرفه‌ای در محدوده شهرری ابتدا اتباع کشورهای همسایه را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی ندارند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) با رصدهای میدانی و تخصصی و شناسایی پیک جرایم، نقاط جرم خیز را تحت پوشش قرار دادند تا اینکه روز گذشته سوژه مورد نظر را در محدوده شهرری مشاهده و در طی یک عملیات ضربتی هر دو متهم مامورنما را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم، چراغ لایتر و آژیر از خودرو آنان کشف شد، گفت: متهمان ۳۵ و ۳۸ ساله پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ۱۵ فقره سرقت در پوشش مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری اعتراف کردند که جهت تکمیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر