۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۷۵۰۲۵
در شورای مدیران کل پدافند غیرعامل استان‌ها مطرح شد
در شورای مدیران کل پدافند غیرعامل استان‌های کشور بر اطلاع رسانی، آموزش و توانمندساری عموم مردم در راستای بهسازی محیط زندگی خود برای جلوگیری از تب دنگی تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، چهارمین جلسه وبیناری شورای مدیران کل پدافند غیرعامل استان‌ها در سال ۱۴۰۳ با حضور سردار محسن ساسانی، جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار محمدعلی قمی، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان، دکتر کریمی جانشین قرارگاه پدافند زیستی، دکتر محمد کریمی نیا دستیار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیران معاونت سلامت سازمان و مدیران کل پدافند غیرعامل ۳۱ استانداری کشور برگزار شد.

در این جلسه که با تاکید بر مقابله با مهاجمین زیستی برگزار گردید، ادارات کل استان‌ها گزارشی از اقدامات قرارگاه پدافند زیستی در خصوص مقابله با مهاجمین زیستی به ویژه پشه آئدس ارائه کردند.

در ادامه ضمن تشریح و تبیین طرح ملـی مقابلـه با ناقلین مهاجم زیستی براساس الگوی پیشگیرانه که از سوی سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شده است بر لزوم ابلاغ دستورالعمل مذکور به تمامی دستگاه و مراکز مرتبط از سوی ادارات کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها تاکید شد.

در این نشست همچنین اطلاع رسانی، آموزش و توانمندساری عموم مردم در راستای بهسازی محیط زندگی خود برای جلوگیری از تب دنگی، پیگیری آموزش کادر بهداشت و درمان در استانها، و لزوم آمادگی برای برگزاری رزمایش منطقه‌ای برای مقابله با مهاجمین زیستی مورد تاکید قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر