۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۴۸۳۰
در پیام سردار جلالی به مناسبت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب مطرح شد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در آستانه فرارسیدن ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب به بیان چند نکته پیرامون تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) پرداخت.

به گزارش پایداری ملی، در پیام سردار دکتر غلامرضا جلالی آمده است؛

در سی و پنچمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مکتب الهی ایشان زنده‌تر و پویاتر از همیشه است. مکتبی که سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها حاصل و پرورش یافته آن هستند.

این گفتمان نه تنها در طول زمان زنگار فراموشی نگرفته بلکه در دهه پنجم انقلاب همچنان درخشان و مورد استقبال تاریخی مردم است.

آنچه به مکتب امام خمینی (ره) یک ابدیت و زایش مستمر عطا کرده تمرکز بر ارزش‌های ناب اسلامی و الهی است.

کار برای رضای خدا، انقلابی‌گری، صداقت، شجاعت، مردم‌دوستی، حمایت از مستضعفین و مقابله با ظلم مستکبرین از جمله شاخص‌های مکتب خمینی است.

سه دهه پس از ارتحال امام امروز ندای گفتمان مقاومت در منطقه و جهان طنین انداز شده است و آرمان‌‎های امام در گوشه گوشه جهان طنین‌انداز است.

امروز نه تنها در جغرافیای مقاومت بلکه حتی در قلب دانشگاه‌های آمریکا آرمان‌های آزادی خواهانه و مبارزه با ظلمی که مبتکر آن خمینی کبیر بود شنیده می‌شود.

ندای مقاومت ملت ایران در ۱۵ خرداد ۴۲ در برابر ظلم و ستم رژیم ستم شاهی وابسته به آمریکا امروز با لحن و شیوه‌ای تازه علیه رژیم صهیونیستی کودک کش فریاد دادخواهی دارد.

بدون شک اقتدار و صلابت امروز نظام اسلامی در سایه گفتمان مکتب امام خمینی (ره) شکل گرفته و تداوم یافته است

یوم الله نیمه خرداد، فرصتی است بر هدایتگران افکار عمومی تا با شناخت همه جانبه ابعاد گفتمان امام خمینی (ره) و وجوه تمایز و برتری آن نسبت به سایر گفتمان ها، نسبت به تبیین، تشریح و تداوم این گفتمان الهی، مؤثر و کارآمد، نقش آفرینی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر