۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۴۸۰۹
در بازدید جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح شد
جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور بر ضرورت توجه به الزامات پدافند غیرعامل در طرح‌های توسعه‌ای منطقه مکران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، سردار دکتر محسن ساسانی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از روند توسعه زیرساخت‌های منطقه مکران بازدید کرد.
نشست با فرماندار چابهار، جلسه با مدیریت بندر شهید بهشتی، جلسه با مدیریت شرکت توسعه پتروشیمی مکران، جلسه با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، جلسه با مدیریت طرح انتقال آب و تاسیسات آب شیرین کن از جمله برنامه‌های سردار ساسانی در این سفر بود.

سردار ساسانی در این سفر با اشاره به اهمیت پیش بینی تهدیدات و تاکید بر ضرورت ارتقاء آمادگی‌ها تصریح کرد: ضرورت پیاده‌سازی طرح‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی کمیته دائمی پدافندغیرعامل و پیاده سازی طرح حفاظت از زیرساخت در طراحی و ساخت طرح‌های توسعه‌ای از جمله تاکیدات سازمان پدافند غیرعامل کشور است.

وی در ادامه به ضرورت پیش بینی طرح‌های خودحفاظتی و دفاعی برای پیشگیری از غافلگیری، تدوین طرح‌های مطالعاتی و عملیاتی پدافندغیرعامل متناسب با پیشرفت طرح‌ها و پیش بینی برنامه‌های تمرینی و رزمایش‌های تخصصی متناسب با تهدیدات متصور را مورد تاکید قرار داد.

ارزیابی نحوه مدیریت حوادث در منطقه، ارزیابی میزان پیاده سازی الزامات و ملاحظات پدافندغیرعامل در زیرساخت‌های درحال طراحی و ساخت و ارزیابی میزان کنترل‌های حفاظتی پیش بینی شده از مهمترین اهداف سفر جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور به منطقه مکران بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر