۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۴۸۰۸
در دیدار جانشین قرارگاه پدافند سایبری کشور و استاندار سمنان مطرح شد
جانشین قرارگاه پدافند سایبری کشور در دیدار با استاندار سمنان اعلام کرد: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک اعلام آمادگی نموده و در صورت موافقت شورای نگهبان این امر به انجام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، مهندس فرجی پور، جانشین قرارگاه پدافند سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور با مهندس هاشمی، استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه که طحان، مدیر کل پدافند غیر عامل استان و حسن پور، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز حضور داشتند، استاندار سمنان اظهار داشت: شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان ایشان غم و ضایعه‌ای بزرگ برای کشور است.

وی ادامه داد: تهدیدات دشمن از حوزه سخت به حوزه نرم و سایبری تغییر یافته است که می‌طلبد اقدامات لازم جهت مقابله با این تهدیدات بیش از پیش اندیشیده شود.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان طولانی‌ترین مسیر فیبر نوری کشور را داراست، تصریح کرد: به ستاد انتخابات کشور اعلام نموده ایم که آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در استان سمنان را داریم. در حال حاضر موضوع اصلی و اساسی ما برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری است.

مهندس فرجی پور: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیک اعلام آمادگی کرده است

جانشین قرارگاه پدافند سایبری کشور نیز در این دیدار با تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب و همراهان شهیدش، اظهار داشت: تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی لازم، بمنظور برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بسیج شده اند.

به گفته فرجی پور، وزارت کشور برای برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک اعلام آمادگی نموده و در صورت موافقت شورای نگهبان این امر به انجام خواهد رسید.

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیک

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر