۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۴۸۰۶
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، اطلاعات موجود در بزرگترین سایت املاک سرزمین‌های اشغالی هک شده و هکر‌ها بعد از تخلیه تمامی اطلاعات، داده‌های موجود در سرور‌های آن را حذف کردند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روزنامه جوان، روزنامه اقتصادی د مارکر وابسته به روزنامه هاآرتص در گزارشی اعلام کرد، تارنمای "مادلین" یکی از بزرگترین سایت‌های املاک رژیم صهیونیستی به همراه تمامی اطلاعات موجود در آن به دست هکر‌ها افتاده است.

به نوشته این رسانه تارنمای مادلین Madeleine که اطلاعات مربوط به بازار املاک در سرزمین‌های اشغالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، روز جمعه گذشته مورد حمله سایبری قرار گرفته و هکر‌ها موفق شدند با دسترسی به سرور‌های این سایت، تمامی اطلاعات آن را تخلیه و سپس حذف کنند.

د مارکر خبر داد، اطلاعات این سایت بر روی یکی از بزرگترین تامین کنندگان فضای ابری در سرزمین های اشغالی قرار داد و مسجل شده است که هکر‌ها به دنبال گرفتن باج هستند.

براساس این گزارش کاربران از روز جمعه آن‌ها برای ورود به این سایت دچار مشکل شدند و ظاهرا مسئولین آن در یک اقدام پیشگیرانه آن را قطع کرده و با نهاد حفاظت سایبری تماس گرفته شد.

به اعتراف د مارکر این اقدام تبعات بسیار وخیمی برای این سایت دارد، زیرا فعالیت‌های آن در چارچوب تسهیل خرید و فروش املاک بوده و اطلاعات وداده‌هایی خود را در مورد معاملات و قیمت‌های بازار املاک در اختیار کاربرانش قرار می‌داد، همچنین این سایت یک بانک اطلاعاتی بزرگ از منابع مختلف از جمله شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات تجاری و نیز داده‌های عمومی شهرداری‌ها ایجاد کرده بود و مشتریان سایت چه متخصصان بخش مسکن و چه دلال‌های مسکن و حتی خریداران عادی می‌توانستند از آن استفاده کرده و خانه یا آپارتمان دلخواه خود را از منطقه مورد علاقه خود بیابند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر