۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۴۷۷۳
نخستین جلسه کارگروه سایبری و الکترونیک پدافند غیرعامل استان اردبیل مورد تاکید قرار گرفت
در نخستین جلسه کارگروه سایبری و الکترونیک پدافند غیرعامل استان اردبیل، بروزرسانی و احصاء مخاطرات سایبری مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، با حضور شهریار سرداری، مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل و سایر اعضا، نخستین جلسه کارگروه سایبری و الکترونیک پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۳ و به منظور برنامه ریزی و اولویت بندی برای اجرای آن‌ها در سال جدید، در سالن جلسات اداره‌کل فاوا برگزار شد.

سرداری با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل سایبری توسط اعضای کارگروه، گفت: بررسی و آسیب شناسی نقاط ضعف مجموعه‌ها در هنگام برگزاری رزمایش‌ها یکی از اولویت‌های اصلی کارگروه سایبری و الکترونیک بوده که موجب تقویت اقدامات پیشگیرانه در مواقع ضروری و بحرانی خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات استان اردبیل با بیان اینکه کار‌های اساسی و زیربنایی خوبی در جهت حفظ و پایداری شبکه ارتباطات علی الخصوص در حوزه ارتباطات بین المللی انجام پذیرفته، گفت: بروزرسانی و احصاء مخاطرات سایبری و راه‌های مقابله با آن، و نیز برنامه‌ریزی جهت پایداری شبکه توسط دستگاه‌های اجرایی در زمان مخاطرات با توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های آن‌ها لازم و ضروری است.

وی افزود: با برنامه ریزی مطلوب و انجام اقدامات بهنگام ضمن اینکه تلفات و صدمات را در حوادث مختلف به حداقل برسانیم بایستی هوشیاری و آمادگی خود را در وضعیت بحرانی حفظ کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر