۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۷۴۳۵۸
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تهدیدات باید «پاسخ اضطراری» داشته باشند.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از ایرنا، سردار محمدعلی قمی روز پنجشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی افزود: در عرصه پدافند غیرعامل اگر در جلسات شورای پدافند و قبل از وقوع اتفاقات، تهدیدات را باور، رصد، پایش و تشخیص دهیم و هم هشدار لازم داده شود؛ قطعا کنترل تهدید مشکل کمتری را ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع تهدید از سوی دشمنان جدی است، ادامه‌داد: به طور مثال باید گفت؛ دشمن همواره در انتخابات‌های گوناگونی که برگزار شد به دنبال بهره‌برداری بوده است و این موضوع را در هشت ماه فتنه مشاهده کردیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در راستای مقابله با تهدیدهای دشمن باید آمادگی را برای خود و دستگاه‌های زیرمجموعه مهیا کنیم، عنوان کرد: در نظام صیانت از مردم که ابلاغ شده است، یکی از آن مواردی که برای دستگاه‌ها تکلیف شده، این است که باید برای مقابله با تهدیدات پاسخ اضطراری داشته باشند.

سردار قمی تاکید کرد: طی این فرآیند اگر تهدیدی به وجود آمد، تمامی دستگاه‌ها باید بتواند پاسخ سریع و متقابل بدهند.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه برنامه حفظ تداوم کارکردهای ضروری هر دستگاه باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: تهدید دشمن همواره وجود دارد و این کار دشمن است که تخریب کند و روح و روان مردم را بهم بریزد لذا مهم این است که بتوانیم در صورت اتفاق، شرایط برگشت پذیری را متناسب با وضعیت رقم بزنیم تا خللی صورت نگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر