۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۷۴۲۹۶
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم تقویت پدافند غیرعامل در همه نهادها و دستگاه‌ها گفت: در پدافند غیرعامل آمادگی، هوشیاری و برنامه‌محور بودن اصل مهمی است.

مالک رحمتی در جلسه شورای‌عالی پدافند غیرعامل استان گفت: پدافند غیرعامل ما را به این موضوع آگاه کرده است که دشمن از کوچک‌ترین مسائل سوءاستفاده می‌کند تا برای مردم مشکل ایجاد کند و زمینه نارضایتی جمعی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ما را در برابر دشمن مصون می‌کند یادآور شد: طبق این اصل، باید دستگاه‌ها و مردم بدانند که دشمن از کجا و چگونه می‌تواند حمله کند تا قبل از حمله بتوان مقابله درست و متناسب با تهدید صورت گیرد.

رحمتی با بیان اینکه دشمن با خرابکاری‌ها، کار‌های مردم را مختل می‌کند و روزمرگی مردم را به هم می‌ریزد و نارضایتی عمومی را فراهم می‌کند گفت: این خرابکاری‌ها نشان می‌دهد که دشمن پستی و زبونی خود را قبول کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موقعیت اقتصادی، سیاسی، جمعیتی، جغرافیایی و صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت: راهبردی و پیشران بودن استان باعث تمرکز زیاد دشمن بر این خطه از کشورمان شده است و ما هم باید هوشیارتر عمل کنیم.

وی با اشاره به تحمیل انواع تحریم‌ها در سال‌های اخیر گفت: مردم بابصیرت و صبوری، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردند و از دل این تحریم‌ها شرکت‌های دانش‌بنیان روی کار آمدند.

رحمتی ادامه داد: دشمن بعد از شکست در تحریم‌ها، جنگ ترکیبی به راه انداخته و با اجیرکردن، تهدید و تطمیع چند نفوذی، این جنگ‌ها را به مردم ایران تحمیل کرده است.

استاندار یادآور شد: با این شناخت از زبونی دشمن در مقابله با مردم ایران، باید دربرابر خرابکاری‌ها، آمادگی لازم را داشته باشیم تا با پیش‌بینی‌های درست اقدام به‌موقع انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر