۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۴۲۵۴
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران:
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آمادگی تیم‌های عملیاتی این شرکت و حضور در محل وقوع حادثه انفجار خط لوله سراسری، گفت: آتش‌سوزی مهار شده و عملیات بازسازی خط لوله و بازگرداندن آن به سرویس در سریعترین زمان ممکن در دستور کار است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید عقلی با اشاره به وقوع انفجار در خط لوله سراسری گاز گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در اثر اقدام‌های خرابکارانه، انفجاری در خط لوله گاز سراسری در ۲ استان چهارمحال و بختیاری و فارس اتفاق افتاد.

وی افزود: اکنون آتش‌سوزی خط مهار و عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است و امیدواریم که در سریعترین زمان ممکن خط لوله تعمیر و عملیاتی شود.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: خوشبختانه در اثر این انفجار به کسی آسیبی نرسیده است و همکاران شرکت ملی گاز در حال مدیریت موضوع و تعمیر خط لوله و بازگرداندن خط لوله به مدار سرویس هستند.

عقلی تصریح کرد: وزیر نفت از ساعات اولیه وقوع حادثه در دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران حضور یافت و نشست ستاد بحران را با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران ارشد شرکت تشکیل شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه با اقدام‌های انجام‌شده در کنترل مصارف، اکنون مشکلی در تامین گاز شهر‌ها وجود ندارد گفت: مشکلات اندک ایجادشده در روستا‌های اطراف محل انفجار به سرعت و پس از تعمیر خط لوله برطرف خواهد شد. ضمن اینکه سوخت مایع مورد نیاز و ال‌پی‌جی در این مناطق فراهم شده و در اختیار روستا‌های مورد نظر قرارخواهد گرفت؛ لذا مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

در ساعات اولیه وقوع حادثه تیم‌های امدادی و عملیاتی شرکت ملی گاز ایران به منظور اجرای تدابیر ایمنی و عملیات تعمیرات خط به محل حادثه اعزام شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر