۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۴۱۶۴
سردار دکتر غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار زین العابدین رضوی‌خرّم استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش پایداری ملی در پیام تسلیت سردار جلالی آمده است؛

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

عروج شهادت‌گونه سردار زین العابدین رضوی خرّم، از جمله فرماندهان پرافتخار دوران دفاع مقدس و مجاهدان نستوه انقلاب اسلامی موجب تاسف فراوان گردید.

شهید خرم، رزمنده‌ای مجاهد، ایثارگر و فداکار بود که مدال افتخار جانبازی شیمیایی در اثر بمباران شیمیایی سردشت را برسینه داشت.

این سردار رشید اسلام در دوران دفاع مقدس نقش محوری در برقراری امنیت در مرز‌های شمالغرب ایفا کرد.

وی از جمله رزمندگان بی ادعا، مخلص و تلاشگری بود که با وجود تحمل سال‌ها رنج ناشی از عوارض جراحات شیمیایی، لحظه‌ای از خدمت به اسلام و میهن اسلامی باز نایستاد که به حق الگویی شایسته برای نسل جوان و بیدار ما برای ایستادگی در مسیر آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

از طرف خود و همکاران در سازمان پدافند غیرعامل کشور، یاد و خاطره این سردار بی ادعای اسلام و عضو خدوم دولت سیزدهم را گرامی می‌داریم.

همچنین عروج شهادت گونه وی را به محضر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهور، خانواده بزرگوار و همکاران و همرزمانش تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت واسعه و همنشینی با سید الشهدا (ع) و همرزمان شهیدش و برای بازماندگان صبر جزیل و توفیق در ادامه راه این عزیز در خدمت به اسلام و امت اسلامی را خواستارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر