۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۷۴۱۳۸
فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد؛
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه سطح جاده های استان لغزنده است از احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در محورهای کوهستانی مازندران خبر داد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، سرهنگ یداله جهان تاب صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه احتمال سقوط بهمن و در راه‌ماندگی در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه متصور است، گفت: رانندگان تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

وی ادامه داد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر