۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۴۰۷۹
طی هفته گذشته؛
رییس سازمان اورژانس استان تهران از ثبت ۲۵ هزار ماموریت طی هفته گذشته در این استان خبر داد و گفت: در این مدت ۶۸ نفر دچار مسمومیت ناشی از گاز شده اند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، محمد اسماعیل توکلی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با حوادث هفته گذشته هشتم الی ۱۵ دی ماه اظهار کرد: طی این مدت در مجموع ۲۵ هزار و ۸۹۱ مأموریت توسط اورژانس استان تهران به ثبت رسیده است.

توکلی افزود: میزان مأموریت‌ها نسبت به هفته گذشته تر که در مرکز ارتباطات ۱۱۵ سازمان اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شده یک درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران عنوان کرد: در پی این مأموریت‌ها شش هزار و ۴۲۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که در این خصوص نیز نه درصد افزایش نسبت به هفته گذشته داشته‌ایم.

وی گفت: طی مدت مذکور ۱۹ هزار و ۴۶۴ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.
توکلی بیان کرد در این مدت ۷۱ هزار و ۱۴۸ تماس با سازمان دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این میزان دو درصد کاهش نسبت به هفته گذشته تر داشته‌ایم که از این تعداد متأسفانه چهار هزار و ۱۶۹ مزاحم با ۴۴ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته با این سازمان بوده است.

وی در ادامه به مأموریت‌های ثبت شده توسط اورژانس اشاره کرد و گفت: در یک هفته اخیر تعداد سه هزار و ۸۴۱ مورد حوادث ترافیکی با یک درصد افزایش نسبت به هفته گذشته و ۲۲ هزار و ۵۰ مورد حوادث غیر ترافیکی با پنج درصد کاهش نسبت به هفته گذشته داشته‌ایم.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران به انجام شش سورتی پرواز و انتقال شش نفر به مراکز درمانی خبر داد و افزود: در این مدت ۶۸ نفر در استان تهران دچار مسمومیت با گاز شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر