۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۴۰۷۶
بیانیه ارتش در پی حادثه تروریستی کرمان:
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای در پی حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد: این اقدام تروریستی که جمعی از مردم بی ‏گناه را به خاک و خون کشید، نشان از سبعیت و خوی وحشیگری دشمنان اسلام و نظام اسلامی دارد و مؤید عمق کینه و خصومت آن‌ها نسبت به ملت شریف ایران است.

به گزارش پایداری ملی، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای، جنایت تروریستی کرمان را که منجر به شهادت و جراحت جمعی از هموطنان از جمله زنان و کودکان شد را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

اقدام تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این اقدام تروریستی که جمعی از مردم بی ‏گناه را به خاک و خون کشید، نشان از سبعیت و خوی وحشیگری دشمنان اسلام و نظام اسلامی دارد و مؤید عمق کینه و خصومت آن‌ها نسبت به ملت شریف ایران است.

بی تردید این اقدام مذبوحانه نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت غیور ایران در مبارزه با تروریسم وارد نمی‌سازد، بلکه اتحاد و انسجام مردم مقاوم و انقلابی ایران را در پیگیری آرمان‌های امام (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی را صدچندان می‌کند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان از درگاه خداوند متعال سلامتی و عافیت طلب می‌نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر