۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۹۷
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل مانور زلزله در مرکز ترک اعتیاد طلوع پیام زندگی برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با همکاری مرکز سلامت روان آسمان و جمعیت هلال احمر زنگ زلزله در کمپ ترک اعتیاد طلوع پیام زندگی برای بهبود یافتگان به صدا درامد.  

اعظم فروتن رئیس بهزیستی شهرستان قدس گفت؛ باتوجه به قرارگرفتن درهفته پدافند غیرعامل و بمنظور افزایش آگاهی بهبود یافتگان درخصوص مهارت آموزی در مواقع زلزله و کاهش خسارت جانی آنان، طی هماهنگی بعمل آمده باجمعیت هلال احمرشهرستان و با حضور امدادگران و کارشناسان اورژانس اجتماعی، مانور زلزله بصورت نمادین و کاملا عملیاتی هم در داخل ساختمان و فضای برون ساختمان انجام و فنون و روشهای لازم بهنگام زلزله توسط امدادگران محترم به پرسنل و بهبود یافتگان مرکز طلوع پیام زندگی آموزش داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در مانورها افراد در شرایط حادثه قرار می گیرند و پناه گیری، خروج اضطراری از مرکز، آماده سازی کیف ایمنی، ایمن سازی اجزای غیر سازه ای و حفظ خونسردی و همچنین سرعت العمل را آموزش می بینند و همین امر سبب می شود یافته های این تجربه را در هنگام وقوع حوادث به کار گیرند.

 گفتنی است این مانور با همکاری مرکز سلامت روان آسمان و اداره بهزیستی شهرستان قدس و جمعیت هلال احمر در خصوص آموزش مباحث زلزله، مانور پناهگیری و خروج ایمن برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر