۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۷۳۷۸۳
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :سازمانها و ارگانها برای ارتقای زیرساخت های کشور در حوزه سایبری، باید همکاری فزاینده ای با سازمان پدافند غیرعامل داشته باشند.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از جام جم، دکتر فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکتیک ها و تکنیک های دشمن در عرصه جنگ سایبری تغیر کرده و در این خصوص  لازم است تدابیری برای وابستگی بیش از حد ساختار کشور به بسترهای سایبری اندیشیده شود. بدیهی است برای رفع این دغدغه باید میان سازمان های گوناگون و سازمان پدافند غیر عامل هم افزایی مطلوب تری صورت گیرد. هماهنگی با سازمان پدافند غیرعامل سبب خواهد شد تا از تکرار برخی حوادث مانند حملات سایبری سال گذشته جلوگیری شود و کشور هزینه کمتری در این خصوص بپردازد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه سخت افزاری و سایبری، دشمن نوع حملات و هجمه های خود را به روز می کند. از این رو باید در ابتدا درک معینی از این نقشه دشمنان داشت و در مرحله بعدی، زیرساختهای کشور را در مواجهه با این هجمه های نوین ارتقا داد. با توجه به وابستگی کشور به بسترهای سایبری،  این همکاری ضرورت دارد و باعث می شود در صورت وقوع بحران، کمترین هزینه ممکن برای کشور ایجاد گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر