۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۷۳۷۰۹
نماتابی (ویدئومپینگ) پدافند غیر عامل به صورت پیام‌های نوشتاری و تصویری به مدت ۳ ساعت بر روی آزادی نمایش داده شد.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۹ تهران به اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل درحفاظت از تاسیسات عمومی کلانشهر‌ها از جمله تهران اشاره کرد و گفت: شیوه پدافند غیر عامل راهکاری موثر در تامین ایمنی لازم از ساز و کار‌های حیاتی شهر‌ها است که با توجه به حداقل هزینه از کارآمدی بالایی برخوردار است.

محمدرحیم مرتضوی افزود: بر این اساس نماتابی(ویدئو مپینگ) پدافند غیرعامل بر روی برج آزادی با مضامینی مانند اسلاید‌های آموزش‌های کاربردی مدیریت بحران در برنامه شهر آماده، حضور مشارکت نیرو‌های مردمی دوام در مدیریت شهری و نقش زنان در مدیریت بحران شهری به نمایش درآمد.

شهردار منطقه ۹ با بیان اینکه در این نماتابی (ویدئو مپینگ) تصاویر متعدد از عملکرد تیم‌های بحران در حوادث غیر مترقبه نیز به نمایش در آمده است، تاکیدکرد: تجهیزات ضروری شامل کمک‌های اولیه، کوله بحران، چادر‌های اسکان، عملیات جستجو و مداوای مصدومین بر روی برج آزادی نمایش داده شد.

محمد رحیم مرتضوی، هدف از اجرای نماتابی پدافند غیر عامل را تشریح اهمیت پدافند غیرعامل بدون بکارگیری تسلیحات نطامی در ایمن افزایی تاسیسات و شریان‌های حیاتی کلانشهر تهران اعلام کرد.

نماتابی (ویدیومپینگ) یک فناوری نمایش است که برای انتقال اشیا، بخصوص اشیایی که شکل نامتقارن دارند به صفحهٔ نمایش برای نمایش با فراتابی استفاده می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر