۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۷۳۶۵۹
امام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام گفت: قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و قدرت نظامی آمریکا و غرب که در ذهن مردم جهان ترسیم کرده بودند، با عملیات ارزشمند "طوفان الاقصی" رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین «الله‌نور کریمی تبار» در خطبه های روز گذشته نماز جمعه در مصلی امام خمینی شهر ایلام اظهار کرد:کابوس رژیم صهیونیستی ورود حزب الله و جبهه مقاومت به میدان جنگ است و  عملیات "طوفان الاقصی" قدرت نمایی دروغین نظام استکبار جهانی و رژیم کودک کش اشغالگر قدس را اشکار کرد.

وی گفت: امروز همه کفار با وحدت جهانی که برای خود ایجاد کرده اند جرات اینکه به صورت مستقیم در برابر رزمندگان اسلام قرار گیرند را ندارند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: قدرت ارتش و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و قدرت نظامی آمریکا و غرب که در ذهن مردم جهان ترسیم کرده بودند، با عملیات ارزشمند "طوفان الاقصی" رزمندگان فلسطینی نقش بر آب شد و نشان داد که اینها با وجود همه تجهیزات عملیاتی و اطلاعاتی که به کار گرفته بودند، کاملا غافلگیر شده و شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: این عملیات نشان داد کسانی که داعیه حقوق بشر دارند و برخی موقع برای یک حیوان مرثیه خوانی می‌کنند، امروز در برابر نسل کشی رژیم غاصب اسرائیل و کشتار مردم مظلوم غزه، سکوت یا حمایت می‌کنند.

کریمی‌تبار ادامه داد: حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف، ذلت و زبونی این رژیم است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند عزیمت سران کشورهای غربی به فلسطین اشغالی برای جلوگیری از نابودی این رژیم غاصب است.

وی تصریح کرد: امروز مردم غزه، نه آب، نه برق، نه غذا و نه سوخت دارند و با مرگ تدریجی دست و پنجه نرم می‌کنند، از آسمان بمب های چند تنی روی سر آنها می‌ریزند و برآورد شده تعداد بمب هایی که روی مردم غزه ریخته‌اند معادل یک بمب اتمی است که آمریکا در ژاپن به کار گرفت.

امام جمعه ایلام گفت: معظم رهبری فرمودند که صبوری و توکل به داد مردم غزه خواهد رسید و در نهایت آنها پیروز میدان خواهند بود. این سنت الهی است و هر جایی که صبر و استقامت باشد به دنبال آن فجر و پیروزی خواهد بود.

کریمی تبار ادامه داد: امروز شاهد هستیم در آمریکا و اروپا از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌شود، از طرفی اختلاف ریشه‌داری در حاکمیت رژیم اشغالگر قدس وجود دارد، تجمعات صدها هزار نفری در شهرهای این رژیم غاصب برگزار می‌شود، شرایط داخلی آنان شرایطی نیست که دوام داشته باشند و به طور قطع محکوم به شکست خواهند بود.

وی تصریح کرد: برتری میدانی حماس امروز آشکار است، از حداقل امکانات برخوردار هستند اما دشمنان جرات ندارند با پیشرفته ترین تانک ها و سلاح‌ها به غزه حمله کند

 امام جمعه ایلام تأکید کرد: موشک های انصارالله یمن محاسبات رژیم غاصب و کودک کش اشغالگر قدس را به هم ریخته است و مقام معظم رهبری فرمودند که فلسطین پیروز است و دنیای آینده دنیای فلسطین است، در این شرایط هر آنچه می توانیم باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

کریمی‌تبار در ادامه با اشاره به سالروز شهادت دانش آموزان شهید حسین فهمیده، یادآور شد: باید تلاش کنیم که تفکر بسیجی در بین دانش آموزان و در سطح مدارس و دانشگاه های کشور گسترش یابد.

وی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، گفت: ضرورت دارد که موضوع پدافند غیرعامل مورد توجه مدیران قرار گیرد و به عنوان یک فرهنگ فراگیر در جامعه برای جلوگیری از تلفات انسانی و مخاطرات حوادث نهادینه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر