۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۷۳۶۵۶
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی امنیتی شده، زیرا میدان جنگ همچنان در دست مبارزان فلسطینی است.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری با اشاره به مناسبت‌های پیش رو اظهار داشت: فضای جامعه عطر آگین است به رایحه شهدا و یاد و خاطره شهید پیشتاز شهید محمدسعید جعفری را گرامی می‌داریم.

وی عنوان کرد: در هفته جاری سالروز شهادت شهید حسین فهمیده را داریم که شهادت آن نیز الگوی نوجوانان غزه است که روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت تربیت در دوران کودکی و نوجوانی عنوان کرد: تربیت از دوران نوجوانی آغاز می‌شود که اگر در این سنین به فرزندانمان رسیدگی کردیم آینده او را تضمین کرده‌ایم، لذا خانواده‌ها باید به این نکته توجه کنند.

غفوری در خصوص روز بسیج دانش‌آموزی گفت: بسیج دانش‌آموزی مرکز امنی برای نوجوانان است و هم از جهت روحیه دادن و بصیرت افزایی آنان قابل توجه است، زیرا در این نهاد برای اولین بار نوجوان وارد عرصه بسیج می‌شوند.

وی با اشاره به روز پدافند غیرعامل افزود: اهمیت این موضوع بر مسئولان ما مبرهن است و جای تشکر دارد که مسئولان پای کار هستند. 

امام جمعه کرمانشاه به سالروز شهادت اولین شهید محراب اشاره کرد و گفت: از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام و همه شهدای محراب علو درجات را مسئلت داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به نبرد مبارزان فلسطینی در جنگ نابرابر با اسرائیل گفت: سالگرد جنگ دوم صهیونیستی‌ها در سال 1946 را پیش رو داریم، لذا آن چه امروز در غزه در جریان است تکرار همان جنایات هولناک است، ایامی که فقط تاریخ بنویسد چه گذشت.

وی افزود: یک نمونه از این جنایات حمله به بیمارستان غزه بود که بیش از هزار نفر شهید شدند، لذا دیدیم مردم آزادی‌خواه جهان به رغم ممنوعیت تظاهرات به نفع فلسطین، به خیابان‌ها آمدند و فریاد خروش خود را بر اثر استکبار و صهیونیسم زدند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: نکته مهم دیگر این که این عملیات صد در صد از طراحی، عملیات و اجرا دست فلسطینی‌ها بود، لذا هنر ملت ایران این بود که مبارزه با دست خالی را برای حفظ میهن به مبارزان فلسطینی یاد داد که می‌توانند با همان دست خالی در مقابل اکثر دنیا بایستند.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: ما حمایت‌های معنوی از فلسطین را همواره داریم و خواهیم داشت، لذا این عملیات یک عملیات بی‌نظیر در عمر رژیم صهیونیستی بود که نظیر نداشت و لذا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: «غیر قابل ترمیم است».

غفوری گفت: رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی امنیتی شد، زیرا میدان جنگ همچنان در دست مبارزان فلسطینی است، در این راستا صبوری مردم غزه قابل تحسین است، زیرا به محض این که شنیدند اسرائیل قصد کوچاندن مردم را دارد در مقابل این شیطنت دشمن مدیریت به خرج دادند، لذا باید این حرکت مردم مظلوم فلسطین تبیین شود، زیرا حسب فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دنیای آینده متعلق به مردم فلسطین است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر