۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۷۳۳۶۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: جشنواره استانی تولید محتوی ایران سرافراز در حوزه پدافند غیر عامل فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  سعید جابری انصاری، با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره در موضوعات جهاد تبیین در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه، شعار سال (مهار تورم و رشد تولید)، خانواده و جوانی جمعیت همچنین امید آفرینی در بخش‌های موشن گرافی، عکس‌های رسانه ای، نماهنگ (تیزر و کلیپ) برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ آثار خود را بر اساس شرایط مندج در فراخوان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطر نشان کرد: در پدافند غیرعامل فرهنگی باید تمامی امکانات فرهنگی شامل مولفه‌های تنوع فرهنگی، هنر، ادبیات، دین، فیلم و سینما، مد، صنایع دستی و فرهنگی، روشنفکری، موسیقی، نشاط و تفریح و سرگرمی و نظیر آنان برای مقابله با تهدید‌های دشمن در فضای فرهنگی به کار گرفته شده و تلاش شود تا سلسله اقدام‌های اقناعی بر پایه باور‌های موجود در جامعه صورت گیرد تا دشمن نتواند به جامعه هدف نگاه پذیرش شکست و ضعف را بقبولاند.
جابری انصاری تصریح کرد: همانگونه که همگان اشراف دارند، اهمیت فضای مجازی بسیار زیاد است و باید برای آن برنامه ریزی دقیق در مواجهه با جبهه باطل صورت پذیرد و باید در مواجهه با دشمن در بستر فضای مجازی از حالت پدافند خارج شده و آفندی عمل کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ابراز داشت: اختتامیه جشنواره ایران سرفراز در آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و به برگزیدگان اول تا سوم هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر