۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۷۲۶۵۶
در پیام تبریک سردار جلالی به سردار احمدیان عنوان شد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی انتصاب سردار احمدیان به عنوان دبیر و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت.

به گزارش پایداری ملی، متن این پیام بدین شرح است:



بسمه تعالی


برادر گرانقدر، سردار دکتر علی اکبر احمدیان

سلام علیکم


انتصاب شایسته و ارزشمند جنابعالی به سمت «نمایندگی مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی» و دبیری آن شورا که نشان از تعهد، لیاقت و توانمندی‌های شما در عرصه‌ برنامه ریزی راهبردی دفاع و امنیت ملی دارد تبریک میگویم.

بازآرایی معماری امنیت ملی در هندسه داخلی و خارجی مبتنی بر الزامات و اقتضائات گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با الگوهای جدید حکمرانی و سطوح جدید و فزاینده تهدیدات، ماموریتی بس مهم است که پیش روی شعام به عنوان بازوی اصلی تحقق راهبردهای کلان کشور در سطح امنیت ملی خودنمایی می‌کند.

با توجه به تحولات در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی شورای عالی امنیت ملی نیازمند یک تحول است که به یقین با حضور جنابعالی که صاحب تجارب ارزنده در زمینه مدیریت راهبردی هستید این تحول به نفع دولت و ملت رقم خواهد خورد.

از سوی دیگر نظر به تمرکز دشمن بر تهدیدات مادون جنگ نظامی که علت اصلی آن نیز افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است و لزوم به کارگیری راهبرد دفاع همه جانبه به عنوان راهبرد جامع تامین امنیت کشور، آمادگی تام سازمان پدافند غیرعامل کشور را برای هم افزایی در مسیر مصون‌سازی زیرساخت‌ها، ارتقای پایداری ملی و توسعه راهبرد مردمی‌سازی امنیت اعلام می‌دارم.

موفقیت آن برادر عزیز را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر