۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۲۲
رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیر عامل استان اصفهان؛
رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیر عامل استان اصفهان، مهمترین وظیفه و تکلیف این کارگروه را بررسی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی پروژه های مختلف قبل از راه اندازی دانست.
به گزارش پابداري ملي، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد قطبیˈ افزود: آنچه در مسیر راه اندازی پروژه ها تاکنون صورت می گرفت صرفا اخذ مجوز از دستگاه متولی بود و

با راه اندازی این کار گروه، بندی برای بررسی از منظر فرهنگی و اجتماعی پدافند غیر عامل به آن افزوده شده است.

وی اظهار کرد: به عنوان نمونه پیش از راه اندازی یک دانشگاه یا مجتمع تجاری بزرگ بررسی می شود که اجرای آن در آینده چه پیامدهای فرهنگی و اجتماعی به دنبال دارد و از این طریق سیر پیشگیری از مشکلات عدیده اجتماعی قبل از تاسیس دنبال می شود.

وی افزود: اساس پدافند غیر عامل قبل از پیدایش بحران، پیش بینی و پیشگیری از بحران و آسیبهای احتمالی است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری اصفهان افزود: در این مسیر تاثیرات مثبت باید تقویت شود و اگر تاثیر منفی برآورد شد باید با یکی از مسیرهای کاهش تاثیر، مدیریت کردن تاثیرها در حد کنترل و یا حذف صورت گیرد.

حجت الاسلام قطبی یادآور شد: برای این منطور برخی قوانین الحاقی به شرایط تاسیس، فرآیندهای اجرایی و یا محصولات و دستاوردها پیوست می شود.

وی تصریح کرد: این کار گروه از قوانین و اسناد بالادستی شامل سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب در تبیین برنامه پنجم توسعه کشور تبعیت می کند.

وی افزود: این کارگروه در مرحله اول پروژه های بزرگ عمرانی، خدماتی، اجتماعی و اقتصادی را پیگیری می کند و در مرحله های بعد به تمام فعالیتهای اجتماعی و صنعتی شامل راه اندازی یک تاکسی سرویس، آموزشگاه آزاد، کافی نت و گیم نت می پردازد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر