۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۲۱۷۹
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: موضوع مسمومیت‌ها به نظر می‌رسد سازمان یافته است و کاری است که دشمن نهایت بهره برداری را از این مسئله می‌کند.همچنین کسانی که همراه با دشمن التهاب آفرینی می‌کنند مورد برخورد قرار می‌گیرند در هر استانی یک شعبه در مرکز اختصاص یابد تا این افراد شایعه پراکن احضار شوند اگر مطلبی بدون استناد بیان شده که بر دلهره جامعه بیافزاید نباید از آنان گذشت حتماً در اصفهان هم‌شعبه خاص تشکیل دهند و حرفشان شنیده شود.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر دوشنبه در دیدار با نمایندگان اقشار مختلف اظهار داشت: اولین مسئله‌ای که این روز‌ها همه با آن درگیر هستیم مسئله مسمومیت دانش آموزان در مدارس است که از شهر قم در آذر ماه شروع شد و متأسفانه تا امروز ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: این مسئله با توجه به اینکه با جان انسان‌ها و ثانیاً با روان همه افراد ارتباط دارد فوق العاده حائز اهمیت است و همه دستگاه‌ها برای حل این مشکل نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: موضوع مسمومیت‌ها به نظر می‌رسد سازمان یافته است و کاری است که دشمن نهایت بهره برداری را از این مسئله می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای ادامه داد: در این ماجرا ملاحظه می‌کنید سرویس‌های مختلف و دشمنان جمهوری اسلامی در ماه اخیر چه حرف‌هایی زدند و چه موضع گیری‌هایی کردند و متأسفانه برخی افراد غافل و وابسته هم در داخل همان خط التهاب و ایجاد ترس و دلهره را دنبال کردند.

وی افزود: نهایت تلاش انجام می‌شود تا عوامل و علت اصلی مسئله شناسایی شود و امید است بزودی به جمع بندی برسد؛ هفته‌ای نیست که در وزارت کشور گزارشات جمع بندی نشود و با برخی عوامل برخورد شده و در مجموع اقدام همه جانبه صورت می‌گیرد.

رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که این اقدام یکی از مصداق‌های روشن افساد فی الارض در قانون است و عواملی که دستگیر شوند جزو کسانی هستند که بی تردید مفسد فی الارض اند و یقیناً قوه قضائیه به صورت کاملاً ویژه و خارج از وقت به این مساله رسیدگی می‌کند و عناصری که به هر نحوی در این کار به دخیل هستند به اشد مجازات که قانون پیش بینی کرده محکوم و با آنان برخورد قاطع خواهد شد و هیچ گونه اغماض نخواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای افزود: همچنین کسانی که همراه با دشمن التهاب آفرینی می‌کنند مورد برخورد قرار می‌گیرند در هر استانی یک شعبه در مرکز اختصاص یابد تا این افراد شایعه پراکن احضار شوند اگر مطلبی بدون استناد بیان شده که بر دلهره جامعه بیافزاید نباید از آنان گذشت حتماً در اصفهان هم‌شعبه خاص تشکیل دهند و حرفشان شنیده شود.

وی تصریح کرد: برخی مسائلی که امروز شاهد هستیم اساس کار آن دشمنی با نظام و ارزش‌هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر