۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۲۱۲۱
سردار سلامی:
فرمانده کل سپاه گفت: مردم باید واقعیت‌های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند چون آنها تجهیزات نظامی پیشرفته و سلاح‌های شیمیایی در اختیار رژیم صدام قرار می‌دادند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، سردار حسین سلامی ظهر امروز دوشنبه در همایش قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که با حضور استانداران سراسر کشور و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان بیان کرد: ما در شرایط خطیر و سرنوشت سازی قرار داریم، دشمن متفاوت‌تر از قبل مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است.

او افزود: هدف اصلی دشمن فاصله انداختن نسل جوان با افتخارات و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و خستگی میان مردم ایران است.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: یک کشور و ملت را نمی‌شود از تاریخ آن جدا کرد و واقعیت‌های تاریخی در ظرف زمان متوقف نمی‌شوند، اثرات رویدادهای تاریخی تا نسل‌ها بعد احساس می‌شود.

سردار سلامی گفت: واقعیت‌هایی چون بعثت رسول اکرم (ص)، غدیر و عاشورا تا امروز پرشور و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته از سوی مردم برگزار می‌شود، زیرا محتوا و آثار این وقایع تأثیر گذار به خوبی درک شده است.

وی تاکید کرد: مردم باید واقعیت‌های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند، این اروپایی‌ها و غربی‌ها بودند که تجهیزات نظامی پیشرفته و سلاح‌های شیمیایی در اختیار رژیم صدام قرار می‌دادند، هنوز آثار حملات شیمیایی بر تن رزمندگان دفاع مقدس مشهود است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر