۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۷۲۱۲
مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی:
مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی گفت: پدافند غیر عامل با پیش زمینه دفاع و مصونیت از آسیب‌ها و افزایش هزینه‌های دشمن در مقابل حمله‌های نظامی صورت می‌پذیرد.

نورخدا قاسمی صبح امروز در آئین تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیر عامل در اراک افزود: توجه به پدافند غیر عامل و ایمن ‌سازی زیرساخت‌ها عامل مصونیت در مقابل تهاجم دشمن است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف پدافند غیر عامل افزایش هزینه‌های دشمن است که با تحقق این امر حمله نظامی برای کشورهای سلطه‌گر مقرون به صرفه نخواهد بود.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی با تاکید بر اینکه پیشگیری آسان‌تر از درمان است، اظهار داشت: در شرایط صلح و امنیت و بدون در نظر گرفتن وجود تهدیدهای نظامی و غیر نظامی، با هدف قرار دادن پدافند غیر عامل می‌توانیم در شرایط‌ حساس با حملات احتمالی دشمن مقابله کنیم.

قاسمی ادامه داد: در عرصه کنونی و با در نظر گرفتن برقراری ارتباط و گفت‌و‌گو از سوی کشور ایران، نظام سلطه درصدد آسیب‌ رسانی به این کشور می‌باشد و در این صورت و با آمادگی‌های از پیش تعیین شده قطعا در مقابل حملات احتمالی مقابله خواهیم کرد.

وی بیان کرد: دشمنان با درک قدرت و توانایی مسلمانان در همه ابعاد، جسارت حمله نخواهند داشت ولی در عین حال باید انواع وسایل دفاعی عامل و غیر عامل در جامعه وجود داشته باشد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان مرکزی با تاکید بر استفاده از نیروهای دانشگاهی در مباحث پدافند غیر عامل تاکید کرد: تکیه بر نیروهای بومی و خود باوری می‌تواند در رسیدن به اهداف در این بخش موثر باشد.

گفتنی است در این آئین از دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی از جمله شرکت برق منطقه‌ای باختر، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره آموزش و پرورش، اداره امور اقتصادی و دارایی، شرکت توزیع نیروی برق، صدا و سیما، اداره بیمه سلامت، دانشکده فنی و حرفه‌ای امیرکبیر، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سرپرستی امور شعب بانک سپه و سازمان پدافند غیر عامل استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر