۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۲۰۴۴
سردار جلالی در جشنواره سرباز:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: این حضور حماسی، پاسخی جدی به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب اسلامی و تایید و تثبیت مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از فتنه‌های اخیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و جوان سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با شعار «سرباز وطن، ماهر، امنیت‌آفرین» به میزبانی سازمان پدافند غیرعامل کشور و با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مسئولان عالی رتبه ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

سردار جلالی در این مراسم با بیان اینکه سربازی یک مفهوم ایجاد امنیت و دفاع برای همه کشورهاست، اظهار داشت: در هر کشوری، امنیت زیرساختی‌ترین خدمت هر دولت و حکومت است و ارزشمندترین خدمت یک حکومت به مردم است که این امنیت را سربازان هر کشور تولید می‌کنند.

وی با بیان اینکه امنیت در دو بخش فردی و ملی، قابل تفکیک است، توضیح داد: نظام خدمت سربازی در جمهوری اسلامی، تولید کننده امنیت ملی برای کل کشور و ارزشمندترین خدمت ممکن برای کشور است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: حکومت تحت امر، ولی فقیه، در واقع اتصال ولایت از طریق فقیه به، ولی امر است یعنی ما در واقع به نیابت از امام زمان (عج) به واسطه، ولی فقیه و بر اساس فهم فقهی و دینی در این است که از نظر ماهوی سرباز در جامعه اسلامی فردی بلند مرتبه با وظیفه‌ای مشخص است. از نظر جایگاه این افراد سربازان امام زمان هستند. از همین رو خدمت در حکومت منتسب به امام زمان (عج) در قالب خدمت سربازی افتخاری بس بزرگی است.

وی با مخاطب قرار دادن سربازان گفت: امید است همه شما بتوانید از ظرفیت‌های وجود خود مانند شهدای سرباز دفاع مقدس، مانند شهید دریانورد بهره برده و از این دوران برای شکوفا کردن قابلیت‌های روحی و چشمی خود بهره‌مند شوید.

حماسه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تایید و تثبیت مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی است

وی در بخش دیگری از اظهار خود با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، این حضور حماسی را پاسخی جدی به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب اسلامی و تایید و تثبیت مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از فتنه‌های اخیر دانست و افزود: این، پاسخی ملی، مردمی، معنی دار و انقلابی و پرشورتر از همیشه توسط ملت ایران به همه دشمنان بود. هر کسی که از هر طیف سیاسی و انگیزه ای، در این راهپیمایی حضور داشت، دل در گرو میهن داشت و به پرچمی که نماد اقتدار ملی ماست عشق می‌ورزید.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: خاضعانه از ملت ایران تقدیر و تشکر می‌کنم که با حضور عزتمندانه و باشکوه خود، چنین حماسه بزرگی و دشمن شکنی را خلق کردند.

سردار جلالی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آثار بسیار بزرگ و ارزشمندی را بر کشور و دنیا داشت، توضیح داد: دنیا منتظر بود تا ببیند پس از غائله اخیر و تمرکز بزرگترین جنگ ترکیبی علیه کشور که با تجمع و تجمیع همه دشمنان و هر آنچه در توان داشتند شکل گرفته بود، ملت ایران چه خواهد کرد.

اضلاع جنگ ترکیبی علیه ملت ایران

وی با بیان اینکه یک جنگ ترکیبی علیه کشور ما به وسیله استکبار جهانی و تجمیع همه مولفه‌ها و ظرفیت‌های دشمن، سازماندهی شد و شکل گرفت، افزود: یکی از اضلاع اصلی این جنگ آمریکایی‌ها هستند که با در اختیار قرار دادن منابع مالی و پشتیبانی زیرساخت‌های رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و انواع کمک دیپلماتیک و مالی به دنبال ایجاد هماهنگی بین همه اذناب و اشرار عالم علیه ما بودند. جبهه دیگر رژیم صهیونیستی بود که همه ظرفیت‌های خود از جاسوسی تا نفوذی سایبری و عملیات خرابکارانه داخلی را علیه ملت ایران به خط کردند.

سردار جلالی، ضلع دیگر را منافقین دانست که بندگی و جاسوسی استکبار را علیه ملت ایران تمام کردند و همه ظرفیت‌های خود را که در فضای سایبری و اتاق‌های عملیات رسانه‌ای داشتند علیه ملت ایران بکارگیری کردند.

وی ادامه داد: بخش دیگر هم سلطنت طلبان و اشراری بودند که همه حقوق بگیران و عمله سرویس‌های اطلاعاتی خارجی مانند سیا هستند.

مدرن‌ترین جنگ رسانه‌ای و ترکیبی علیه ما در حال انجام است

وی با بیان اینکه امروز مدرن‌ترین جنگ رسانه‌ای و ترکیبی علیه ما در حال انجام است که یک بعد این جنگ ترکیبی رسانه است، افزود: برای اولین بار است که در دنیا این حجم از دروغ در رسانه علیه یک ملت تولید و منتشر می‌شود.

سردار جلالی با بیان اینکه دشمن با عملیات رسانه‌ای و شناختی از جمله کشته سازی به دنبال اغوا کردن ذهن و فکر مردم است، گفت: حجم شدید عملیات رسانه‌ای بر ذهن مخاطب سبب می‌شود که فراموش کنیم آن کس که روبه روی ما ایستاده دشمن ماست و سره از ناسره و درست از غطا قابل تشخیص نیست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه ما باید بدانیم که دشمن کیست، کجا ایستاده و چه می‌کند، دولت و حاکمیت کجا ایستاده و چه کنند و مردم کجای این معادله هستند، متذکر شد: دشمن وجود دارد و شفاف و صریح به دشمنی خودش اذعان دارد از همین رو ندیدن دشمن ساده اندیشی است و ما در هر حادثه نقطه کانونی دشمن را ببینیم. اما این به معنا نادیده گرفتن برخی نواقص و کمبود‌ها در اداره کشور نیست.

وی با بیان اینکه اگر درک و تلقی درستی از دشمن و دشمنی آن داشته باشیم، کاملا تکلیف کار معلوم و مشخص است، خاطرنشان کرد: در غائله اخیر که همه دنیا به دنبال از دست رفتن جمهوری اسلامی بودند و همه دشمنان به دنبال سهم خواهی و تکه تکه کردن ایران بودند این ملت بزرگ ایران بود که در ۲۲ بهمن با اقدام خود آب سردی بر آتش فتنه این دشمنان ریخت.

به گفته سردار جلالی هر قدمی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن برداشته شد، عبادتی برای دفاع از جمهوری اسلامی و حقانیت اسلام است. از همین رو باید خدا را شاکر باشیم و در برابر ملت ایران برای فهم انقلابی و زمان شناسیشان سر تعظیم فرود آوریم.

در ادامه این مراسم سرهنگ محجوب جانشین رئیس مرکز عملیات و خدمات ستاد کل نیرو‌های مسلح گزارشی از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در ادوار گذاشته ارائه و اهداف و منظور این جشنواره را تشریح کرد.

همچنین در ادامه این مراسم سربازان شاخص و نمونه ستاد کل نیروهای مسلح و رده های تابعه تجلیل شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر