۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۱۹۶۴
فرمانده نیروی زمینی سپاه:
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه با تمام قوا به موضوع زلزله خوی ورود کرد و تا آخر نیز کنار مردم این شهر است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از  مهر، سردار محمد پاکپور ظهر جمعه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: با ورود سپاه در بحث امداد و نجات و هم در زمینه خدمات، خیلی از مشکلات را حل شدند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به جو روانی ترک منازل توسط مردم، نیاز بود مردم در جایی اسکان پیدا کنند و برپایی کمپ‌ها ۶۰ الی ۷۰ درصد زلزله‌زدگان را پوشش داد، این کمپ‌ها با همکاری هلال احمر برپا شده و در اختیار سپاه است.

سردار پاکپور اظهار کرد: از قبل یک بیمارستان صحرایی در منطقه بود و برای خدمات درمانی پست‌های درمانی هم ایجاد تا همه نیازمندی‌های دارویی و درمانی را برطرف کنیم.

وی یادآور شد: روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در کمپ‌های اسکان اضطراری و سایر نقاط که مردم پراکنده هستند، توزیع می‌شود.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: با توجه به حضور سپاه در منطقه، زندگی جاری است و نیاز است تا مسئولین توجه بیشتری به ویژه در زمینه دارو داشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: روزهای اول زلزله آمادگی‌ها نسبی بود اما حالا می‌توان گفت هر روز خدمات بهتر می‌شود چون مردم هم می‌دانند برای تأمین نیازمندی‌هایشان به کجا مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما تا آخر کنار مردم هستیم و فرماندهان سپاه هر روز از منطقه سرکشی می‌کنند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درکنار مجموعه‌های خدمات رسان با تمام توان پشتیبانی و میدانی در صحنه خدمت رسانی به مردم حضور دارد.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز جمعه برای بازدید از مناطق زلزله زده به خوی سفر کرده است..

بازدید از آخرین روند امداد رسانی و مشکلات مردم زلزله زده از برنامه‌های سردار پاکپور است.

هم اکنون ۱۰۰ هزار نفر از مردم شهرستان خوی در ۶۰ کمپ اضطراری اسکان موقت داده شده‌اند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مجموعه‌های خدمات رسان با تمام توان پشتیبانی و میدانی در صحنه خدمت رسانی به مردم حضور دارد.

طبق اعلام سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان بیش از ۶۰ گروه جهادی، ادوات سنگین و سبک، نانوایی سیار، نیروهای بهداری سپاه، بیمارستان صحرایی و آشپزخانه‌ای با ظرفیت روزانه ۱۵ هزار پرس از جمله اقدامات سپاه در خوی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر