به گزارش پایداری ملی به نقل از دنیای اقتصاد، سیدکاظم حسینی کارنامی گفت: تجهیز انبار بحران، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای استفاده در شرایط بحران، بازدید دورهای از آماده به کاری مولدهای اضطراری مراکز حساس و مهم در سطح شرکت را میتوان از مهمترین اقدامات برای مقابله با بحران برشمرد.
وی با بیان اینکه سامانه مرکز فوریتهای برق (۱۲۱) مسوولیت پاسخگویی، ثبت و کنترل خاموشیها و رسیدگی به درخواست و شکایتها و پیشنهادهای مشترکان را به صورت ۲۴ ساعته بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: برقراری سرویس اعلان (Notification) در اپلیکیشن برق من، توسعه پاسخگویی هوشمند مراکز تماس، خرید، راه اندازی قابلیت سرریز تماسها بین مراکز ۱۲۱ ساری، بابل، قائمشهر و بهشهر برای افزایش ظرفیت پاسخگویی در شرایط بحران، امکان مشاهده، رصد و ردیابی خودروهای عملیاتی دارای تبلت در نرم افزار حوادث و ضبط مکالمات در راستای مدیریت خاموشیها در سال جاری صورت گرفته است.