۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۱۴۹۵
معاون استاندار البرز:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به هجمه چندجانبه دشمنان نظام اسلامی گفت: امروز تمام دلسوزان ایران و نظام اسلامی از جمله بانوان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری پایداری ملی، به نقل از خبرگزاری ایرنا، مرتضی ولی پوری در همایش نقش بانوان در پدافند غیرعامل استان البرز، افزود: در شرایطی که دشمن شمشیر علیه حقانیت نظام اسلامی، ارزش‌ها، شهدا و مقدسات را از رو بسته است باید در راستای وحدت و برادری تلاش مضاعف در صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، عمرانی و مذهبی و سایر امور داشته باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی از جمله شهدای مدافع امنیت از جمله شهیدان بسیجی قورت بیگلو و عجمیان گفت: دشمنان هر از گاهی توطئه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی دارند که اکنون مایوس شده اند.

ولی پوری بیان داشت: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند که حریف نظام جمهوری اسلامی نبوده و نخواهند بود، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان جلوی دشمن سد زدند و دشمن را به زانو درآوردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به توطئه‌های گروهک‌های معاند نظام اسلامی از جمله کومله که به خاک کشور هجوم آورده اند، گفت: امروز این گروهک‌ها به خیال خود هجوم به کشور آورده اند تا ضربه به آن وارد کنند، اما با مقاومت رزمندگان اسلام مواجه و سرکوب شده اند.

معاون استاندار البرز یاد آورشد: اگرچه حرکاتی از سوی رسانه‌های معاند از جمله اینترنشنال و بی بی سی را شاهد هستیم، اما نقشه‌های آن‌ها ناکام می‌ماند؛ باید با دشمن مقابله به مثل کنیم و رسانه‌ها، احزاب، هنرمندان، جریانات سیاسی و گروه‌های دلسوز پای کار هستند.

ولی پوری اضافه کرد: برخی سرسفره ایران اسلامی شهرت یافته و قد کشیدند، اما در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور نیافته و خیانت کردند؛ دل مردم از بی غیرتی و کم لطفی این افراد پاک نمی‌شود و ما باید بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه داشته باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) گفت: مردم از حاکمیت امنیت، رفاه و عدالت می‌خواهند و امروز دشمنان روی امنیت مردم دست گذاشته اند.

معاون استاندار البرز اظهار داشت: نقش زنان در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی، عمران و آبادانی به عنوان نیمی از جامعه بی بدیل است؛ حضور زنان را در عرصه‌های مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شاهد بودیم و امروز دشمن با راه اندازی جنگ نرم زنان جامعه را هدف گرفته که مردم با حضور خود توطئه‌ها را خنثی کرده و می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر